ووشو جزو رشته های موفق در ورزش زنجان است که افتخارات ارزشمندی را برای کشور و استان زنجان به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع عمومی هیئت ووشو استان زنجان با اعلام این خبرگفت: ووشو زنجان به لحاظ زیرساخت ها هم جزو استان های پیشرو در سطح کشور است و تاکنون با استفاده از مربیان مجرب و توانمند توانسته است ورزشکاران ووشوکار شایسته و صاحب نامی را تربیت و تحویل جامعه ورزش کشور دهد.

رحمانی زنجان با توجه به توانمندی و شایستگی ها که ورزش ووشو دارد افتخار میزبانی دو رویداد مهم را نصیب خود کرد افزود: تلاش می شود با بکارگیری تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها این رقابت ها در سطحی عالی و مناسب برگزار شود و در این رابطه هم کمیته های مختلفی تشکیل شده است.

وی از ووشو به عنوان یکی از هیئت‌های پرافتخار استان در بحث قهرمانی و اخلاقی یاد کرد و گفت: خوشبختانه تا به امروز با وجود مشکلات و محدودیت‌هایی که در مباحث مالی داشتیم، توانستیم زیرساخت‌های خوبی را در استان به ووشو اختصاص دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه هدف اصلی ما این است که جوانان‌مان را در بحث لیگ‌های برتر شرکت دهیم تا هر سال بتوانیم پدیده جدیدی را به تیم‌ملی معرفی کنیم خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در بحث ووشو، کسب دو سهمیه برای بازی‌های آسیایی 2014 کره‌جنوبی و به تعاقب آن به دست آوردن دو مدال از این بازی‌ها در رشته ووشو است./س

برچسب ها: ووشو ، زنجان ، موفق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.