مدیر عامل صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) با تأکید بر امر وصول مطالبات، ایجاد اشتغال پایدار را ضامن بازگشت به موقع سرمایه صندوق مهر دانست.

 مصطفی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ایجاد اشتغال پایدار ضامن برگشت به موقع سرمایه صندوق مهرامام رضا(ع) است که در این راستا پیگیری وصول مطالبات نیز اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: با توجه به نقش و اهمیت وصول مطالبات و همچنین ضرورت اخذ راهکارهای لازم در جهت کاهش هر چه بیشتر معوقات باید تلاش مستمری از سوی مسئولان امر در این زمینه صورت گیرد. چرا که پرداخت تسهیلات کارکرد مهم صندوق است و وصول مطالبات به عنوان یکی دیگر از کارکردها می تواند دارایی های صندوق را تأمین کند.

مدیر عامل صندوق های امام رضا(ع) همچنین به برگزاری اولین گردهمایی مشترک مدیران ستادی، صندوق شهرستان های استان اصفهان با حضور خود اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در این سفر از طرح های نمونه اشتغال زایی استان بازدید به عمل آمد در جریان اقدامات انجام گرفته در صندوق مهر استان اصفهان قرار گرفتیم.

در ادامه میرفخرایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل صندوق قرض الحسه مهر امام رضا(ع) از رونمایی از سایت جدید صندوق مهر امام رضا(ع) همزمان، اعیاد شعبانیه خبر داد و اظهار داشت: پس از مطالعات و نیاز سنجی های دقیق، سایت جدید صندوق با رویکردی جدید مدیریتی علمی و با شکلی کاملاً متفاوت از قبل راه اندازی می شود.

وی افزود:‌ با این اقدام هم پاسخگوی نیازهای مشتریان هستیم و هم خدمات متنوعی را به آنها عرضه خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل صندوق قرض الحسنه مهرامام رضا(ع) خاطر نشان کرد: در این سایت جدید مشتریان به راحتی می توانند گزارش های سالانه صندوق، نشریات داخلی و اطلاعات واحدهای ستادی و شعبات استانی را مشاهده کنند.

در ادامه زارعی مدیر عامل صندوق مهرامام رضا(ع) استان آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر ایجاد اشتغال پایدار و فرهنگ سازی پرداخت به موقع اقساط، پیگیری جدی وصول مطالبات و جذب اعتبارات تخصیصی را از اولویت های سال جاری این صندوق عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به سیاست های ابلاغی سنی بر کاهش معوقات به زیر 10 درصد و اینکه معوقات پاشنه آشیل؟ صندوق است باید پیگیری و وصول مطالبات و اقدام به موقع در تبال بدهکاران صندوق همواره در دستور کار قرار گیرد.

زارعی تأکید کرد: بسترسازی مناسب در شهرستان ها و استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای موجود به همراه نظارت مستمر و کنترل نحوه هزینه کرد تسهیلات پرداختی از عوامل بسیار مؤثر در ایجاد اشتغال و در جهت حمایت از تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار