معاون بازسازی بنیاد مسکن خراسان رضوی گفت: سیل به مسکن 22 روستای نیشابور خساراتی وارد کرد که از این میان هشت روستا وضعیت بحرانی دارندو در مجموع 200 میلیارد تومان خسارت به بخش روستائی نیشابور وارد شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  سید خلیل منبتی با اشاره به این که نیشابور هنوز موفق به استفاده از اعتبارات و تسهیلات زلزله پیشین نشده افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای پرداخت اعتبارات بازسازی زلزله اخیر نیشابور با توجه به دستور رییس جمهور و مصوبه هیات دولت پیگیریهای زیادی داشته است.

وی افزود:بنیاد مسکن استان تا امروز با تکیه بر منابع داخلی خود فنداسیون حدود دو هزار واحد مسکونی را که در زلزه آسیب دیده و از بین رفته اند را پی ریزی کرده است.

وی با انتقاد از عدم همکاری سرپرستی بانک های استان در زمینه بازسازی منازل زلزله زده نیشابور، خواستار پرداخت فوری تسهیلات وام از سوی بانک ها به مردم شد.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه ی چند روز پیش شورای مسکن مهر نیز که با حضور وزیر مسکن و شهرسازی برگزار شد موضوع همکاری بانک ها در زمینه پرداخت سریع اعتبارات مورد تاکید قرار گرفت اما متاسفانه این بانک ها با ادامه روند فعلی خود، حتی یک وام بازسازی هم به افراد زلزله زده اعطا نکرده اند./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.