نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه استان قم یک سفر از هیئت دولت طلبکار است افزود: در صورت سفر هیئت دولت به قم 2 یا 3 هزار میلیارد تومان اعتبار جذب می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از قم احمد امیرآبادی امشب در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت:‌ مجمع نمایندگان استان قم در مجلس بلافاصله بعد از شروع کار مجلس آغاز به کار کرد و جلسه خوبی برگزار شده و قرار بر این شد که جلسات این مجمع دو هفته یک بار تشکیل شده و مدیران استان مشکلات را مورد بررسی قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در این مجمع برای پیگیری مشکلات استان قم از وزرا دعوت خواهد شد اضافه کرد: جلسه‌ای با استاندار قم برگزار شده و با توجه به عنایت ایشان نسبت به عمران و آبادانی قم، بنا بر این شد که سفر رئیس جمهور و تشکیل کارگروه استانی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان قم یک سفر از هیئت دولت طلبکار است افزود: در صورت سفر هیئت دولت به قم 2 یا 3 هزار میلیارد تومان اعتبار جذب می‌شود و استاندار قم نیز قول دادند که این موضوع را پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: مسئله دیگر که مورد تاکید مجمع نمایندگان قم در مجلس قرار گرفت این بود که مدیران استان بهترین مشاوران هستند و ما از توان مشورتی مدیران بهر‌ه می‌بریم.

امیرآبادی گفت: برخی از طرح‌ها را می‌توان در مجلس مطرح کرد و امیدواریم که مدیران کمک کرده و مشاوره‌های لازم را ارائه داده تا با وضع قانون در راه حل مشکلات مردم گام برداشت.

وی تشکیل فراکسیون کریمه اهل‌بیت را مورد توجه قرار داد و افزود: هیئت رئیسه این فراکسیون هفته آینده شکل می‌گیرد و هدف از تشکیل این فراکسیون این است که در مجلس هم نگاه به قم ملی و فراملی باشد چرا که کارکرد قم یک کارکرد ملی و فراملی است.

نماینده مردم قم در خانه ملت یادآور شد: 70 نفر از نمایندگان عضو این فراکسیون شدند تا به پیشرفت قم به عنوان مرکز انقلاب و آبروی نظام کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان قم در فراکسیون‌های مختلف عضو شدند خاطر نشان کرد: حجت‌الاسلام آشتیانی ریاست فراکسیون روحانیون را بر عهده گرفت چرا که قم مورد توجه روحانیون مجلس است و ما نیز در فراکسیون شوراها و مدیریت شهری حضوری فعال خواهیم داشت.

امیرآبادی با اشاره به اینکه تاکید مجمع نمایندگان قم توجه به پروژه‌های مهر ماندگار است‌ یادآور شد: مدیران باید کمک کنند که پروژه‌های مهر ماندگار در موعد مقرر به سرانجام رسیده و افتتاح شود.

*هدف خدمت است، طلبی در کار نیست

در ادامه این جلسه استاندار قم انتخاب امیرآبادی به عنوان نماینده مردم قم در مجلس را به صورت رسمی تبریک گفت و افزود: امیدواریم که با همکاری نمایندگان مجلس بتوانیم برنامه‌های مربوط به توسعه عمران و آبادانی استان را پیگیری کنیم.

وی گفت: اینکه سفر سوم هیئت دولت به عنوان سفر سوم انجام نشد حرف درستی است، ولی همزمان با همان سفر ،سفر رهبری به استان قم انجام شد و سفر معظم‌له با حضور هیئت دولت همراه شد.

موسی‌پور گفت: در آن سفر هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار تصویب شد و اجرای برخی از پروژه‌هایی که اکنون شاهد آن هستیم از مصوبات سفر رهبری است.

وی با بیان اینکه نباید گفت ما سفر سوم را از هیئت دولت طلبکار هستیم اضافه کرد: باید گفت اگر سفر هیئت دولت انجام می‌شد خوب بود، باید تمام تلاش ما این باشد که اعتبارات را جذب کنیم.

استاندار قم افزود: مصوبات کارگروه توسعه عمران از سفر استانی اعتبار بیشتری دارد و نمایندگان باید همت کنند اعتبارات را جذب کرده و مجلس باید به مصوبات سفر مقام معظم رهبری توجه لازم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه طلبکاری در کار نیست یادآور شد: همه در راستای یک هدف مشغول خدمت بوده و همه بدهکار مردم هستیم و باید تلاش کنیم به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.