گلر فصل گذشته تيم سايپا البرز در خصوص حضورش در ملوان اظهار داشت: با تماس مسئولان ملوان براي حضورم در اين تيم، صحبت هاي نهايي انجام شده با اين تيم به توافق رسيدم.

حسين آشنا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: صحبت هاي نهايي با ملوان صورت گرفته و با اين تيم به توافق رسيده ام، در حال حاضر با تيم در اردوي اردبيل- سرعين حضور دارم که بعد از اتمام اين اردوي تمريني قرار دادم را با ملوان به ثبت مي رسانم.

وي در خصوص جداي اش از سايپا عنوان داشت: معتقدم که ادامه کار با سايپا و کادرفني اين تيم نه فقط براي من بلکه براي اين تيم نيز ميسر نبود و تصميم به جدايي از اين تيم گرفتم در حال حاضر از مطالبات فصل گذشته ام 30 درصد به من بدهکار است که بايد هر چه زودتر با من تسويه نمايند.

حسين آشنا در خصوص انتخاب ملوان براي بازي در فصل بعد بيان داشت: با توجه به اين که از چند تيم تهراني پيشنهاد بازي داشتم ولي به دليل اين که شرايط مالي تيم هاي تهراني به جز پرسپوليس تهران در شرايط مساعدي قرار نداشت با ملوان انزلي که به تازگي به بخش خصوصي واگذار شده به توافق رسيدم و معتقدم که ملوان بهترين گزينه براي حضورم در ليگ دوازدهم مي باشد.

وي در خصوص حضور هدايتي در باشگاه ملوان خاطر نشان کرد: بايد از بازيکنان ملوان به خاطر صبوري شان در اين تيم که طي دو سال گذشته با مشکلات مالي بدي مواجه شده نهايت تشکر را داشته چرا که با اين مشکلات باز با غيرت مقابل حريفشان ظاهر شدند.

گلر فصل گذشته سايپا ادامه داد: از حضور هدايتي و ريسک وي در ملوان خوشحالم و اميدوارم ملوان همچون سال هاي گذشته، با قدرت در فصل بعد حاضر شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار