هر چه استعدادهای جوان ایرانی بیشتر به نمایش درآید بی تاثیر بودن تحریم ها نسبت به رشد علمی کشورمان را در حضور جهانیان ثابت می کند.

به گزارش خبرنگار دانش هاي روز باشگاه خبرنگاران،  دکتر موسی خانی کمیته ملی ربوکاپ آزاد ایران، با بیان این مطلب و مثبت ارزیابی کردن نتایج به دست آمده تیم های ایرانی در روز سوم این مسابقات گفت: همان طور که پیش بینی می شد اکثر تیم های ایرانی توانسته اند پیشرفت های علمی کشورمان را در لیگ های مختلف مسابقات ربوکاپ به نمایش بگذارند و تحسین برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در مسابقات را برانگیزند.
 
وی پیروزی تیم های ایرانی در برابر دانشگاه های معتبر دنیا از کشورهاي آمریکا،آلمان،پرتغال،ایتالیا،ژاپن ، چین ،استرالیا و کشورهای دیگر را نشان از جایگاه ممتازکشورمان در رباتیک دنیا دانست و افزود: سرمایه گذاری بیشتر روی مباحث و پژوهش های علم رباتیک بی شک ایران را در زمره برترین های دنیا در این علم  قرار خواهد داد.
 
رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران به تحریم ها و فشارهای سیاسی بر ایران اشاره و تصریح کرد:یکی از ویژگی های بارز این قبیل مسابقات، عرصه توانمندی ها و استعدادهای ناب ایرانی در زمینه های علمی  است و هر چه این استعدادها بیشتر به نمایش درآید بی تاثیر بودن تحریم ها نسبت به رشد علمی کشورمان را در حضور جهانیان ثابت می کند. 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تشکر از مسئولین کشور که همکاری های لازم را برای حضور تیم های ایرانی در این تورنمنت بزرگ علمی انجام دادند اظهار داشت: لازم می دانم از محبت های مسوولین محترم به ویژه وزیر محترم علوم ،تحقیقات و فناوی اطلاعات، رئیس محترم دانشگاه آزاداسلامی، معاون محترم پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و نیز تمام مسئولینی که زمینه ساز حضور تیم های دانش آموزی و دانشجویی ایرن را  فراهم آوردند تشکر کنم./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار