فوتبالیست ها ازمشتریان پرو پا قرص مارک های معروف هستند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران فوتبالیست ها از مشتریان پرو پا قرص مارک های معروف هستند اما فوتبالیست ها یک ویژگی دارند که ازجیب پرپول هم مهم تر است شهرت این ویژگی آن قدر مهم استکه "برنر" های معروف نه تنها حاضرند پول نگیرند که یک چیزی هم دستی می دهند تا ستاره ها بیایند و برای شان تبلیغ کنند این جاست که رابطه واقعی فوتبال واحد شکل می گیرد.

دیوید بکهام:

در دنیای تبلیغات سال ها شماره یک بود و هنوز هم هست شاید ازنظر فنی بهتر از او زیاد داشته باشیم اما از نظر فتوژنتیک هنوز یک سوپراستار تمام عیار است "جورجورآرمانی " سال 2007 قرارداد 3 ساله ای به ارزش 20 میلیون پوند با بکهام امضا کرد تا از چهره او درتبلیغاتش روی بیل بوردها و مجله ها استفاده کند این بار بود که ستاره انگلیسی در دنیای مد و لباس یک قرارداد رسمی می بست جورجو آرمانی که یک طراح لباس ایتالیایی است.

از وقتی بکام به کالیفرنیا رفته با او دوست شده به هر حال با پایان این قرارداد بکام آن را تمدید نکرد چون می خواست برای خودش کار کند.

او چندی پیش با برندی سوئدی قرارداد بسته تا لباس هایی را که تیم خودش طراحی و تولید کرده اند ازطریق حدود 18000 فروشگاه این شرکت در 40 کشور دنیا به دست مردم برساند به این ترتیب بکام برای دوران پس از فوتبال آماده می شود.




کریستانورونالدو

البته آرمانی با از دست دادن بکام در جا نزد آنها به سرعت سراغ رونالدو رفتند که از نظر پست به بکام پهلو می زند و تازه از نظر فنی هم یکی از دو بازیکن برتر دنیا است خود رونالدو هم برای انتخاب لباس و کیف خیلی به مارک گوچی علاقه دارد و بارها با لباس های گوچی در خیابان دیده شده است علاوه بر این ستاره رئال مادرید به همراه خواهرش 2 فروشگاه افتتاح کرده که در آنها لباس هایی با مارک crv فروخته می شوند .

هر دو فروشگاه در پرتغال هستند يكي در ليسبون و ديگري در ماديرا، زادگاه او.







ليونل مسي

 رقابت مسي و رونالدو در دنياي مد نيز ادامه دارد رونالدو با جورجو آرماني كار مي كند و ليونل مسي با دولچه وگابانا قرارداد دارد. تمام درآمد ستاره آرژانتيني از اين قرار داد از فروش بنياد مسي به امور خيريه اختصاص پيدا مي كند و جالب اين جا است كه رقابت فقط بين مسي و رونالدو نيست بين جورجو آرماني و دولچه و گابانا هم هست دولچه و گانابا از 2004 اسپانسر ميلان است وآرماني طرفدار اينتر است.




جرارد پيكه

 معمولا خبرهاي حاشيه اي بيش تر  دورو بر مهاجم ها است و كمتر كسي به مدافعان اهميت مي دهد اما پيكر يكي از بهترين مدافعان دنيا است و هم يكي از خبر سازترين ها.
 بعد از اينكه جريان نامزدي او و شكيرا مدت ها عكسش را روي جلد روزنامه ها و مجلات بود، حالا باز هم مي توان عكس پيكر را در مجلات پيدا كرد اما اين بار در تبليغات لباس هاي مشترك "مانگو"
 خط لباس هاي مردانه" مانگو" در 20087 راه افتاد و زياد معروف نبود تا اين كه به فكر افتادند از شهرت پيكه استفاده كنند موافق هم بودند.
 مدافع بارسا مي گويد: از 15.16 سالگي مد را دنبال كرده ام از آن خوشم مي آيد و به سليقه ام اعتماد دارم ولي وقتي در يك حركتي به اين بزرگي شركت مي كنم، مي گذارم كارشناسان به من مشاوره بدهند.




زين الدين زيدان

 هرچقدر كه بازيكن خوبي بود، اصلا به اولني آمد كه اهل مد باشد به هر حال 3.6. آديداس و يوجي پاماموتو با هم يك خط لباس راه انداخته اند وزيران هم سفير آنها شده
 ستاره فرانسوي علاوه بر برياماموتو،  با لويرويتون هم همكاري  كرده است ويتون برنامه مفصلي بريا تبليغ لباس داشت كه زيران ، پله و مارادونا در آن شركت كردند.
 زيدان گفته است،  نمي خواهم مدل شوم.... از بچگي دوست داشتم با مارادونا و پله كار كنم رويايم به حققت پيوست او همين طور گفتم در لباسY3 حس خوبي دارم.... دنبال آخرين ها نيستم فقط دنبال چيزي مي گردم كه دوست دارم./با




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار