رئيس سازمان بسيج سازندگي کشور گفت:‌ اوباما بداند راهبرد جوانان ما به ويژه نسل سوم و چهارم انقلاب خود اتکايي است.

سردار مجيد خراساني رئيس سازمان بسيج سازندگيدر گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران در خصوص تحريم هاي صورت گرفته از سوي رئيس جمهور آمريکا عليه ايران از تيرماه امسال گفت: اوباما بداند که راهبرد جوانان ما به ويژه نسل سوم و چهارم انقلاب مبتني بر خوداتکايي است و اينگونه تحريم ها براي ما بيشتر فرصت است تا تهديد.

رئيس سازمان بسيج سازندگي با بيان اينکه جوانان ايراني افرادي با جرات، با تدبير و مدير و مدبر هستند تصريح کرد: نمونه بارز چنين جواناني را ما امروز در آموزش و پرورش مشاهده مي کنيم که با تمرين سازندگي از دوران دبيرستان سعي مي کنند در آبادي کشورشان سهيم باشند لذا اين تحريم ها با وجود چنين جواناني هيچگونه تهديدي محسوب نمي شود.

وي ادامه داد: بحث بازسازي و زيباسازي 15 هزار مدرسه توسط دانش آموزان مديريت و اداره مي شود که همين جوانان هم در آينده مديران نظام خواهند بود و اميدواريم بسيج سازندگي با تربيت چنين نيروهاي کارآمدي موفقيت هاي چشمگيري را در استقلال اقتصادي کشور رقم بزنند.

خراساني بالاترين سرمايه ايراني را نيروهاي جوان کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر اين جوانان به شکلي صحيح و کارآمد در حوزه هاي اشتغال، صنعت، اقتصادي و اجتماعي تربيت شوند شک نکنيد کشورمان در اين حوزه ها بيمه خواهد بود.

رئيس سازمان بسيج سازندگي نقش اين سازمان را در سال توليد ملي پرتيراژ و فراگير خواند و تصريح کرد: اولين قدم در زمينه تقويت نيروهاي انساني تربيت  جوانان در حوزه هاي اقتصادي است که اين نيروها امروزه در بيش از 50 هزار پروژه سازندگي نقش مهمي را ايفا خواهند کرد.

وي در پايان با اشاره به همکاري هاي صورت گرفته با سازمان فني و حرفه اي تصريح کرد: اميدواريم با توسعه آموزش هاي فني و حرفه اي بحث تقويت حضور جوانان در عرصه سازندگي را جدي بگيريم تا از اين سرمايه عظيم استفاده بهينه اي را جهت پيشرفت قدرتمند کشور داشته باشيم./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار