شهردار منطقه 7 از مراقبت شبانه روزی پل سید خندان برای جلوگیری از ورود هر گونه کارتن خواب در زیر پل و تجمع معتادین در اطراف پل سید خندان خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، رمضان میر عباسی با اشاره به باز سازی تبدیل شدن پل سید خندان از یک فضای بی دفاع شهری به فضای ماندگار شهری با ایجاد فضاهای رفاهی و تسهیل کننده برای شهروندان در زیر این پل گفت: به لحاظ بصری این پل به یک سازه ماندگار شهری تبدیل می شود که تمامی اقدامات فوق مستلزم عملیات مختلف فرهنگی- اجتماعی عمرانی و ترافیکی است.
شهردار منطقه 7 افزود: شهرداری به عنوان متولی امور شهری ، محیط های پیرامون پل را در دست بررسی دارد تا با ساماندهی بصری فضاهای اطراف پل ماهیت فرهنگی و آموزشی آن نمود بیشتری پیدا کنند.
 وی اظهار داشت: با اجرای پروژه از ورود افراد غیر مرتبط در تمام ساعات شبانه روز جلوگیری به عمل می آید و پل به صورت شبانه روزی بر اساس استاندارد های جهانی مورد بازرسی و نگهداری قرار می گیرد.
وی اظهار داشت:  با اتمام این پروژه دیگر هیچ نقطه کور و بی دفاع فرهنگی واجتماعی در پل سید خندان نخواهیم داشت و از ورود هر گونه افرادی  که امکان مزاحمت برای شهروندان را داشته باشد جلوگیری خواهد شد.
 شهردار منطقه 7 خاطر نشان کرد: امیدواریم با اتمام پروژه پل سید خندان به یک الگوی ویژه برای رسیدگی و ساماندهی اماکن بی دفاع شهری تبدیل شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار