رئیس پلیس فتا گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب وی ماموران اقدامات خود را آغاز و در نهایت متهم را شناسایی کردند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سید کمال هادیانفر افزود: همه این برداشت ها به صورت اینترنتی بوده و این در حالی است که شاکی رمز دوم کارت را فعال کرده و هیچ آشنایی با اینترنت ندارد لذا طی بررسی های فنی و تخصصی صورت گرفته متهم شناسایی و با احضار شاکی و اعلام مشخصات به دست آمده اظهار داشت که نامبرده یکی از مهندسین شرکت محل کار وی است.
 لذا طی عملیاتی متهم دستگیر و پس از بررسی و استخراج اطلاعات موجود مشخص گردید که وی علاوه بر وجود شاکی از حساب همه کارگران سو استفاده کرده است.
 متهم پس از رویت ادله کافی به جرم خود اعتراف و اظهار کرد که با همکاری مسئول اداری و حسابداری شرکت به فکر برداشت از حساب کارگران افتادیم و قبل از تحویل کارت عابر بانک به کارگران و مردم آن را فعال و هر ماه از حساب آنان برداشت می کردیم و تاکنون بیش از مبلغ 500 میلیون ریال از حساب بیش از 60 کارگر برداشت کردیم که پس از تحقیق از کارگران همگی شکایت خود را اعلام کردند در نهایت هر دو متهم تحویل مراجع قضایی گردیدند./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار