نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: پایه اقتدار و اعتبار کشور بر سرمایه های علمی آن است.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در جشنواره تجارب و نوآوریهای انجمن اولیاء و مربیان خراسان شمالی بابیان اینکه سرمایه های علمی کشوردر اختیار آموزش و پرورش است، افزود: اگر دانش آموزان ، خوب تربیت شوند آینده کشور تضمین می شود .

وی دانش آموزان را برترین سرمایه های اجتماعی کشور دانست و تصریح کرد: خانواده هادرتربیت نقش مهمی دارند و تربیت بدون همراهی و همسویی مدرسه و خانواده میسر نخواهد شد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم بااشاره به اینکه در سند تحول جایگاه خانواده از استحکام بالایی برخوردار است،افزود : در راستای مفاد این سند مدیران مدارس باید از روحیه مشارکت پذیری بالایی برخوردار باشند و برای ارتقاء نقش خانواده در جریان تربیت تلاش مضاعف کنند .

محمد وحیدی به نقش آفرینی خانواده در ساختار 3-3-6 اشاره کرد و گفت : آموزشهای علمی توجیهی خوبی به اولیاء دانش آموزان در سطح استان ارائه شده لذا خانواده هانیز در استان آمادگی خوبی برای همکار ی در اجرای ساختار 3-3-6 دارند.

مدیر گروه انجمن اولیاء و مربیان اداره کل نیز بیان کرد : از 128 طرح ارائه شده به انجمن اولیاء و مربیان 7طرح برای تقدیر از وزارتخانه و 9 طرح برای تقدیر از اداره کل آموزش و پرورش برگزیده شده اند .

حسن صحرانورد افزود: 7طرح راه یافته به مرحله کشوری را 46 نفر و 9 طرح راه یافته به مرحله استانی را 48 نفر از معلمین پژوهشگر حوزه تربیت و خانواده تهیه و ارائه کرده اند.

وی گفت : ستاره های معجزه گر ، ایستگاه کتاب ، ما می توانیم ، میز یاد دهی یاد گیری و فروغ صبح دانایی از جمله این طرح ها هستند./س

برچسب ها: اقتدار ، اعتبار ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.