معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران گفت: در سالی که گذشت، 211 مصوبه توسط شورای اسلامی شهر جدید پردیس تصویب و به فرمانداری شهرستان تهران ارسال شد.

مهدوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با توجه به این میزان مصوبه ارسالی از شهر پردیس به فرمانداری شهرستان تهران، می ‏توان گفت که به طور میانگین روزانه 1.7 مصوبه در این شهر به تصویب می‏ رسد

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران عنوان کرد: از میان این تعداد مصوبه شورای اسلامی شهر جدید پردیس، 38 مصوبه به صورت گفت ‏وگوی تلفنی و بر اساس تعامل مناسب بین شهردار قبلی پردیس و فرمانداری شهرستان تهران پیگیری و مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: 10 مصوبه نیز با مغایرت‏ های قانونی مواجه و برای اصلاح دوباره به شهرداری پردیس ارجاع داده شد.

به اعتقاد مهدوی، چنین سطح گسترده ‏ای از مصوبات و پیگیری‏ های مستمر آنها از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید پردیس نشان‏ دهنده پویایی مدیریت شهری این منطقه است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران اذعان داشت: بدون شک تعامل، کوشش و پشتکار حاصل از اتحاد و هم‏ دلی در پس این مهم نهفته است.

وی تصریح کرد: آنچه امروز از عزت و عظمت نصیب این مرز و بوم اسلامی شده، بدون تردید محصول خون پاک شهدای گلگون ‏کفن است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران اضافه کرد: از این رو، باید قدر و قیمت چنین گوهران درخشانی را با توجه بیش از پیش به خانواده شهدا درک کنیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.