رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان برگزاری مسابقات تحت عنوان کشوری را منوط به یافتن مکان مناسبی برای خوابگاه تکنواندوکاران ناشنوا کرده است و در غير اين صورت شرايط براي برگزاري مسابقات فراهم نيست.

 اوجانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تکواندوکاران در مسابقات آسیایی، اقیانوسیه درخشش و عملکرد بالایی را از خود ارائه دادند از اینرو آنها ثابت کردند که شایسته ی توجه و اردوهای منظم و فشرده تری را دارند از اینرو به عنوان مسئول انجمن تکواندو ناشنوایان تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا امکانات مورد نیاز تکواندوکاران برای پیشرفت و ارتقاء سطح فنی آنها فراهم شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی خواهان برگزاری مسابقات تحت عنوان کشوری هستیم تا نفرات و تکواندوکاران در پایان این مسابقه برای لیگ کشوری و مسابقات انتخابی جهانی ونزوئلا گزینش می شوند و با حضور در اردوهای متفاوت از لحاظ سطح آمادگی جسمانی و روحی روانی در شرایط مسابقات برون مرزی قرار گیرند.

اوجانی تصریح کرد: فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضاء بیماران خاص با مشکلات مالی مواجه است از اینرو ورزشکاران ناشنوا برای آمادگی پیش از مسابقات داخلی و برون مرزی با مشکل روبرو هستند و متأسفانه توانایی امکانات مورد نیاز تکنواندوکاران را نداریم.

رئیس انجمن افزود: در راستای مشکلات ورزشکاران ناشنوا عدم یافتن مکان مناسب برای خوابگاه تکواندوکاران برگزاری مسابقات کشوری را در هاله ای از ابهام قرار داده است، چرا که در صورتی که موفق به یافتن مکان مناسب برای خوابگاه نشویم مسابقات در 9 تیرماه برگزار نمی شود.

وی تصریح کرد: هدف انجمن تکواندو ناشنوایان از برگزاری مسابقات تحت عنوان کشوری، ‌گزینش نفرات برتر برای مسابقات برون مرزی و تأثیرگزار در آینده است و باتوجه به اینکه از لحاظ نفرات در مضیغه هستیم لذا خواهان تشکیل تیم های استان هستیم تا بتوانیم در آینده ای نزدیک لیگ کشوری تکواندو ناشنوایان را نیز برگزار کنیم.

اوجانی افزود: تکواندوکاران مسابقات جهانی ونزوئلا را در شهریور سال جاری پیشرو دارند و با توجه به فاصله زمانی کوتاهی که تا زمان مسابقات داریم لذا باید در سریع ترین زمان تیم ملی تکواندو ناشنوایان را نسبت به مسابقات آسیایی و اقیانوسیه از لحاظ سطح فنی تکواندوکاران ارتقاء دهیم و با قدرت بیشتری در مسابقات ونزوئلا ظاهر شویم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار