شهردار دماوند گفت: طرح پایانه مسافربری پیش از این تهیه و در سال جاری بودجه بالغ بر یک میلیارد ریال از سوی شهرداری برای آن پیش ‏بینی شده، اما احداث و تکمیل این طرح نیازمند میلیاردها تومان اعتبار است.

مرتضی همتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: سال‏ های گذشته زمینی برای احداث پایانه مسافربری دماوند به شهرداری این شهر تحویل داده شد که کاربری آن در طرح‏ های جامع نیز تغییر یافت.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری در حال پیگیری برای تغییر کاربری زمین جانمایی شده است تا پایانه مسافرتی بین ‏شهری شهر دماوند در آنجا احداث شود.

شهردار دماوند اضافه کرد: با توجه به بودجه‏ای که امسال برای این پروژه از سوی شهرداری پیش ‏بینی شده است، عملیات خاکی آن انجام و سرمایه‏ گذاران بخش خصوصی می‏توانند در ادامه و تکمیل عملیات احداث پروژه با شهرداری همکاری کنند.

همتی افزود: مجموعه شهرداری با چند تن از سرمایه‏ گذاران بخش خصوصی وارد مذاکره شد و آنها نیز علاقه ‏مندی خود را نشان داده‏اند اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‏ ایم.

گفتنی است، پایانه مسافربری شهر دماوند در زمینی به وسعت یک هکتار واقع در تقاطع بلوار بعثت گیلاوند و جاده تهران - فیروزکوه جانمایی شده است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.