رییس کل دادگستری و رییس شورای قضایی استان هرمزگان گفت: با وجود تلاش‌هاي بسيار اداره كل پزشكي قانوني استان، این تعداد پزشک نمي تواند جوابگوي مراجعات مردم باشد.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان پزشكي قانوني كشور،‌ عليا در مراسم توديع و معارفه مديركل پزشكي قانوني استان هرمزگان با اشاره به ارتباط و تعامل مناسب پزشکی قانونی با مجموعه دستگاه قضایی و جامعه پزشکی استان افزود: اداره كل پزشكي قانوني استان هرمزگان تلاش جدی برای ارتقای گواهی هاي صادره داشته‌ است و در حال حاضر گواهی‌های پزشکی قانونی که نوعی قضاوت است، به شكل مناسبي صادر مي شود.
 
وي بر لزوم وجود پزشكي قانوني در حوزه هاي قضايي تأكيد كرد و ادامه داد: در استان هرمزگان 16حوزه قضایی وجود دارد که فاصله زیاد شهرستان ها از يكديگر و نیز وجود جزایر در اين استان، استقرار پزشکی قانونی را در حوزه های قضایی الزامی می كند و این یک انتظار منطقی از سوی مردم ولایتمدار استان است که به خدمات پزشکی قانونی دسترسي راحت‌تري داشته باشند.
 
رييس شوراي قضايي استان ابراز اميدواري كرد: با پیگیری مدیران ارشد سازمان پزشکی قانونی این مشکل جدی در استان برطرف شود.
 
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات دکتر بابایی، مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان، برای دکتر میرهادی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد./عط
برچسب ها: پزشکی ، قانونی ، قضایی ، استقرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار