خبرگزاري ها و رسانه هاي مصري و عربي با وجود گذشت حدود يك روز از وخامت حال حسني مبارك رئيس جمهور مخلوع مصر، همچنان اخبار ضد و نقيضي از حال ديكتاتور منتشر مي كنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاريهاي عربي؛ خبرنگار تلويزيون مصر از مقابل بيمارستان المعادي محل بستري شدن مبارك گزارش داد: اخبار ضد و نقيضي از حال ديكتاتور به گوش مي رسد ولي آخرين اخبار از وخامت حال وي خبر مي دهد.

در عين حال "سامح سيف اليزل" يك كارشناس مصري در مصاحبه با المحيط گفت: تاكنون مبارك با دستگاهها توانسته به حيات خود ادامه دهد.

در ادامه اين گزارش، العربيه اعلام كرد در پی انتشار خبری مبنی بر مرگ حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر، شورای فرماندهی عالی نیروهای نظامی این کشور امروز این خبر را تکذیب کرد.

سرلشکر محسن الفنجری عضو شورای فرماندهی نظامی مصر با تایید وخیم بودن حالت حسنی مبارک، گزارش مرگ رئیس جمهور مخلوع مصر را بشدت تکذیب کرد.


بعضی از گزارش ها روز سه شنبه از مرگ حسنی مبارک در بیمارستان المعادی خبر داده بودند.

خبرگزاری الشرق الاوسط گزارش داده بود که رئیس جمهور سابق مصر درکماست و با کمک دستگاه نفس می کشد.

تلویزیون دولتی مصر روز گذشته از وخامت حال حسنی مبارک و انتقال وی به بیمارستان نظامی المعادی در قاهره به علت ایست قلبی و سکته مغزی خبر داده بود.

به گزارش العربیه به نقل از منابع امنیتی حسنی مبارک تاکنون چند بار دچار سکته قلبی شده است.

درهمین حال سرلشگر ممدوح شاهین، عضو شورای نظامی حاکم بر مصر در مصاحبه ای با تلویزیون سی ان ان گفته است که حسنی مبارک دچار مرگ "بالینی" نشده است.

محمد عبدالرازق، یکی از وکلای حسنی مبارک نیز در تماسی با العربیه اخبار حاکی از مرگ بالینی یا نهائی او را رد کرد و گفت که حال رئیس جمهور پیشین مصر، باثبات است.

مسئولان بیمارستان نظامی سوزان مبارک، همسر حسنی مبارک هم به بالین او رفته است.

گفتني است، بر اساس گزارش گزارشگر العربیه از بیمارستان المعادی،حال حسنی مبارک بهبود یافته و اکنون او به صورت طبیعی تنفس می کند.

شبكه الجزيره هم تا به اين لحظه از ابهام در وضعيت سلامت مبارك خبر داده  است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار