تعويض و جا به جايي مجريان از يك برنامه به برنامه ديگر باعث افت و كاهش مخاطب مي شود.

راحله امينيان، مجري برنامه به خانه برمي‌گرديم در خصوص اشراف مجريان به فضاي كاريشان در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: مجري برنامه خانواده بايد با اشراف كامل به فضاي كار خود وارد شود و بتواند در تمام زمينه هاي علمي، فرهنگي و پزشكي و نيز مباني خانواده تسلط كامل داشته و قادر به بحث و گفتگو باشد.
وي ادامه داد: بايد هر مجري يك فضايي را با توجه به توانايي و تحصيلات خود انتخاب كند و در همان برنامه، كار خود را ادامه دهد چون با جابجايي از اين شاخه به  آن شاخه رفتن، اعتبار خود و برنامه را از دست مي دهد.
امينيان اظهار داشت: من جابه جايي مجريان را توهين به مخاطب مي دانم به اين دليل كه مخاطبان با اعتماد به مجري به تماشاي يك برنامه نشسته و با رفتن او فكر مي‌كنند كه سطح سوا او در حد ان برنامه نبوده و اين تفكر بسيار صدمه زننده است.
وي با بيان اين مطلب كه همه ما عالم بر همه چيز نيستيم، تصريح كرد: همه ما مجريان عالم و مسلط به همه موضوعات پيرامون خود نبوده و من نيز به  عنوان مجري برنامه به خانه برمي‌گرديم مخالف اين گونه جا به جايي ها هستم.
وي خاطرنشان كرد: گاهي تعويض مجريان مربوط به خود آنها نبوده و سليقه تهيه كننده و عوامل و نيز سياست و محوريت يك برنامه است كه دست به دست هم داده و باعث تغيير مجريان مي شود./ي2
برچسب ها: امینیان ، مجری ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
سعید
۱۴:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
ماه رمضان امسال با اجرای بی نظیره سید علی ضیاء امیدوارم فقط از خوانندگان بازیگران و ورزشگاران هم دعوت کنه و همچنین از شهاب مرادی هم هر از گاهی ب برنامش دعوت کنه

تیتراژشم یراحی محسن یگانه رضا صادقی و یا مازیار فلاحی بخونن