رئیس دستگاه قضا در پیام خود به نخستین جشنواره ملی مسجد و سلامت، گفت: انقلاب اسلامی ایران از درون مسجد احیاگر سیاست توأم با معنویت و مبارزه با ظلمات استکباری غرب مدرن شده است

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در پیام خود به نخستین جشنواره ملی مسجد و سلامت کشور در سنندج گفت: مسجد همیشه و در همه جا منشأ آثار بزرگ، خیرات فراوان و خاستگاه نهضت‌ها و حرکت اسلامی و عامل بیداری و حیات دوباره ملت‌ها بوده و هست.
وی در این پیام آورده است: انقلاب اسلامی ایران از درون مسجد احیاگر سیاست توام با معنویت و مبارزه با ظلمات استکباری غرب مدرن شده است، غرب مدرنی که حاصل نفی امر قدسی بر اساس موضوعیت بخشیدن به نفسانیت انسان مدرن است.
رئیس دستگاه قضا اضافه کرد: مسجد فقط مکان و بنا نیست، بلکه اصلی‌ترین مرکز برای تعلیم، تربیت، روشنگری افکار و اذهان و بنیادی‌ترین پایگاه دینداری و حرکت مردم در جهت دین و صعود به توحید ناب است.
آملی‌لاریجانی در ادامه پیام آورده است: مسجد مکانی است بی‌بدیل و منحصر به فرد برای ارتقای مکارم اخلاقی و کرامت انسانی، توسعه‌ معارف اسلامی و تحقق سلامت اجتماعی و حصول تقوا لازم فردی و اجتماعی برای دوری از فساد، بزه و گناه است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.