قوه قضاییه از میان طلاب و روحانیان سطوح مختلف برای تصدی امر قضاوت نام‌نویسی می‌کند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند از دهم تیرامسال به سایت معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه به نشانیwww.lawtraining.ir مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، دانش آموختگان حوزه های علمیه قم، مشهد، اصفهان، تهران و خوزستان دارای سطح 4 حوزه بدون شرط معدل، سطح 3 حوزه بدون شرط معدل، سطح 2 حوزه منوط به داشتن حداقل معدل 17 و سطح 2 حوزه منوط به داشتن مدرک کارشناسی حقوق در تمام گرایش‌ها با حداقل معدل 16 مدرک کارشناسی از آزمون کتبی معاف بوده و تنها باید برای شرکت در مصاحبه علمی ثبت نام کنند.

همچنین دارندگان مدرک سطح 3 و 4 حوزه علمیه از حوزه های علمیه قم، مشهد، اصفهان، تهران و خوزستان مشروط به داشتن مدرک کارشناسی در هریک از گرایش های رشته حقوق از مصاحبه علمی معاف هستند و پس از انجام مصاحبه تشخیصی برای طی مراحل گزینش به اداره کل مربوط معرفی می شوند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند از دهم تیرامسال به سایت معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه به نشانیwww.lawtraining.ir مراجعه کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.