رئيس سازمان بسيج اساتيد، تلاش براي كادرسازي و تحول در علوم انساني را سه ويژگي اصلي برنامه‌هاي بسيج اساتيد خواند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران سهراب صلاحي رئيس سازمان بسيج اساتيد در همايش بزرگ اساتيد بسيجي که عصر ديروز در سالن همايش هاي صدا و سيما برگزار شد، با بيان اينكه ويژ‌گي‌ها و صفاتي كه رهبر فرزانه انقلاب براي استاد بسيجي مشخص كرده‌اند تراز آن شهيد چمران است اظهار داشت:‌ طبق فرموده مقام معظم رهبري جامعه تاريخي بر سر يك پيچ تاريخي قرارگرفته و براي گذر از تمدن نياز به تخصص و تعهد همزمان با يكديگر است و استاد بسيجي بايد  اين گونه باشد.

وي افزود: اساتيد بسيجي در راستاي تحقق دانشگاه اسلامي كه وظيفه بسيار بزرگ و خطير است تلاش مي‌كنند و بسياري از اساتيد زير چتر بسيج اساتيد جمع شده‌اند.

صلاحي تصريح كرد: در طي برنامه پنج ساله‌اي كه رئيس سازمان بسيج مستضعفين تعيين كرده‌اند مبارزه با جنگ نرم،‌تلاش براي کادرسازي به خصوص پاكسازي در تراز دانشگاه اسلامي و همچنين براي دستگاه‌هاي استراتژي، سياسي و اجتماعي و همچنين تحول در علوم به خصوص علوم انساني وظيفه اصلي برنامه‌هاي بسيج اساتيد است و اسم اين اساتيد در دفتر سازندگان تمدن اسلامي ثبت و ضبط مي‌شود.

گفتني است مراسم همايش بزرگ اساتيد بسيجي به مناسبت سالگرد شهادت شهيد  چمران هم اكنون در سالن همايش هاي صدا و سيما در حال برگزاري است و مهدي چمران رئيس شوراي شهر تهران در حال سخنراني است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار