فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: دو باند زمین خواری که با جعل سندها اقدام به واگذاری زمین های دولتی را در سعادت آباد تهران و کرج داشتند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار اکبر شاهی در نشستی که امروز در پلیس آگاهی استان البرز برگزار شد افزود: این دو باند که از دو گروه سه نفر اقدام به فروش زمین های دولتی با سندهای جعلی بودند دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: ارزش ریالی این زمین ها 60 میلیارد ریال است که در دو عملیات مجزا و دو پرونده مختلف دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: طی بازرسیهایی که از منزل یکی از این افراد صورت گرفت یک قبضه سلاح کمری نیز کشف شد.

*کشف و ضبط 14237 گیرنده ماهواره
وی همچنین از کشف 14 هزار و 237 گیرنده ماهواره که به صورت قاچاق از استان های غربی به سمت استان های تهران و البرز وارد می شدند خبر داد و افزود: این دستگاهها در یک کانتینر که جعبه های میوه جا سازی شده بود کشف شد .
وی با اشاره به اینکه راننده متهم اصلی بود دارای 6 فقره پرونده در امر قاچاق بود گفت: در خصوص این پرونده سه نفر دستگیر شدند.
سردار اکبر شاهی در خصوص فعالیتهای فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز ابتدای سال افزود: بالغ بر 26 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط همکاران آگاهی کشف شده که 64 دستگاه خودرو و 206 نفر متهم نیز دستگیر شده اند.
وی خاطر نشان کرد: در خصوص مشروبات الکلی نیز فعالیتهای قابل توجهی انجام شده و کشفیاتی انجام گرفته است.

*دستگیری یک باند 5 نفره تولید مواد مخدر
اکبر شاهی خبر از دستگیری یک باند 5 نفره که اقدام به تهیه مواد مخدر روان گردان (شیشه) داشته داد و افزود : اخبار این باند که توسط تماس های مردمی به پلیس 110 اعلام شده بود.
وی تصریح کرد: بعد از بررسی های پلیس صحت مطالب معلوم شد و اقدام به دستگیری افراد کردند.
وی گفت: این باند در مهرشهر کرج مورد شناسایی قرار گرفت و طی دو ماه کار اطلاعاتی و هماهنگی با دستگاههای قضایی محل حضور این افراد مورد بازرسی قرار گرفت.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز افزود: بالغ بر 32 کیلوگرم مواد روان گردان از این باند 5 نفره کشف و ضبط شده است./ز

برچسب ها: البرز ، زمین خواری ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار