تصويربرداري نمايش گرگ خیالباف به كارگرداني مهدی مهدی آبادی در استوديو فرهنگ به پايان رسيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بهزاد ناظری مدیر تولید نمایش گرگ خیالباف، در اين باره گفت: زمان اين نمايشنامه حدود 45 دقيقه است كه در استوديو ديجيتال فرهنگ يكي از بزرگترين استوديوهاي كشور ضبط و تنظيم شده است.
وي در خصوص داستان نمايش افزود: این نمایش روایت‌گر داستان گرگ قصه‌‌هاست که از سرزمین قصه خسته شده و روزی تصمیم می‌گیرد که به سرزمین انسان‌ها بیاید. اما پس از اینکه پا به سرزمین انسان‌ها می گذارد و با انسان‌ها دوستی می‌کند، پی می برد که در انسان‌ها هم خوی گرگی وجود دارد حتی بیشتر از گرگ‌ها و باز تصمیم می گیرد به سرزمین قصه بازگردد و با خود می‌اندیشد: " یه گرگ بد تو قصه بودن بهتر از یک انسان تو واقعیته"
ناظری با اشاره به اينكه بزودی نسخه ويديويي اين نمايش روانه بازار خواهد شد افزود: تصويربرداري نمایش گرگ خیالباف به روش دي وي كم و حرفه اي با قابليت پخش از صدا و سيما انجام شده است.
مدیر تولید گرگ خیالباف با اشاره به اینکه شرکت فرهنگ فیلم تهران مجری طر این نمایش است افزود: این شرکت  از حدود پنج سال پيش با هدف توليد و توزيع آثار نمايشي برتر و با شعار "تئاتر در خانه" به توليد آثاري چون مكبث، هملت،‌ سودادخت، ماکاندو، آدم برفی، يه شهر بي پرنده، رمپل، مش مش قلي خان، نقالی ایرانی و  فيلم كوتاه خاطرات گمشده پرداخته و پيش از اين نيز با صدور اطلاعيه اي آمادگي خود را براي حمايت از گروه هاي نمايشي كه قصد توليد نسخه ويديويي آثار خود را دارند اعلام كرده بود.
مجید نصیری، علی حاجی‌بنده، سپیده کرمی و سعیده رضایی بازیگران این نمایش هستند.
از دیگر عوامل نمایش گرگ خیالباف می توان به مینو آقایی مهر، علاء سیادت، گلناز اصل دین دستیاران کارگردان، رضا شعبانی آهنگساز، آرش شریف زاده طراح دکور، امیرعباس تقی پور تهیه کننده و سید مهدی محمدی روابط عمومی نام برد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار