مسئول کمیته فنی بیست و نهمین دوره مسابقات بين المللي قرآن كريم از برگزاری دو نشست تخصصی ویژه داوران در محل اقامتشان خبر داد.

حجت‌الاسلام میریان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت:  دو نشست تخصصی ویژه داوران پیرامون مهم‌ترین مسائل قرآنی جهان اسلام شامل حفظ قرآن و شیوه‌های قرائت است که برگزار مي‌شود.
وی استادان احمد ابوالقاسمی، بحرالعلومی، امیر آقایی، معتض آقایی، دغاغله، دهدشتی و خانم جمالی را از جمله اساتید اين دوره آموزشی معرفی کرد و افزود: داوران خارجی شامل فدحلان زین الدین از اندونزی، علی‌محمود محمد‌الشمیث از مصر، طلال المسمار از لبنان، احمد احمدنعینع از مصر، محمد ماشالی از ترکیه، میثم وحید جاسم از عراق، مالک بن عبدالمناف از مالزی، عبد الکریم ابراهیم عوض صالح از مصر، یحیی محمد ناصر از سوریه و نورالدین محمدی از الجزایر مي‌شوند.  
مسئول کمیته فنی بیست و نهمین دوره مسايقات بين المللي قرآن كريم با اشاره به اسامی داوران ایرانی اظهار داشت: شاه میوه داور رشته لحن، محمد حسین سعیدیان در رشته صوت، حمید رضا درایتی در رشته حسن حفظ، عباس امام جمعه در رشته تجوید، سیدجواد فاطمي در رشته وقف و ابتهال، شهریار پرهیزکار، هادی حفاظ، علی اکبر حشمتی به عنوان ناظر، عبد‌الرسول عبايي به عنوان رئیس و کریم دولتی با عنوان مسئول هماهنگی اتاق داوری در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.  
*برگزاري آموزش ضمن خدمت ويژه معلمان قرآنی کشور
حجت‌الاسلام میریان با اشاره به اینکه یک دوره آموزش ضمن خدمت هم برای بسیاری از معلمان قرآنی کشور پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: در بخش نمایشگاهی نیز غرفه‌های آموزشی از سوی مؤسسات قرآنی بر پا مي‌شود تا ضمن ایجاد انگیزه در بازدیدکنندگان، استعدادیابی و هدایت علاقه‌مندان جهت فراگیری علوم قرآنی نیز صورت گیرد.
مسئول کمیته فنی بیست و نهمین دوره مسايقات بين المللي قرآن كريم خاطر نشان کرد: ویژه برنامه‌هایی هم برای نوجوانان مراجعه کننده به این غرفه‌ها داریم مانند: بخوانید و جایزه بگیرید و گرفتن عکس یادگاری از محل تلاوت قرآن در محل مسابقات. /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار