برای نخستین بار اولین لژیونر هندبال کشورمان به مجارستان اعزام خواهد شد.

جلال کوزه گری، رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ایمان جمالی از هندبالیست های کشورمان برای حضور در یکی از باشگاه های مجارستان طی چند روز آینده راهی این کشور می شود و هم اکنون مراحل اداری این کار در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در حقیقت این اولین لژیونر هندبال کشورمان است که به یک کشور مطرح در این رشته اعزام می شود.

وی در خصوص سرمربی بانوان گفت: سانیاپانیچ سرمربی خارجی تیم ملی بانوان که اهل مجارستان است چند روزی است که در تمرینات حضور دارد و گزارش هایی که به ما ارسال شده است حاکی از عملکرد رضایت بخش وی دارد و این تمرینات تا 29 خرداد ادامه دارد و اگر وضع به همین منوال باشد احتمال بستن قرارداد یک ساله با وی زیاد است و از تجربیات وی استفاده خواهیم کرد.

کوزه گری عنوان کرد: ما نیز برای اینکه در بخش هندبال بانوان پیشرفت کنیم می خواهیم از مربی خارجی استفاده کنیم و با توجه به اینکه آنها از دانش روز دنیا اطلاعات کافی دارند در نتیجه حضورشان مثبت خواهد بود برای آقایان نیز درصدد هستیم از سرمربی خارجی استفاده کنیم.

وی در خصوص تیم ملی جوانان حاضر در مجارستان گفت: تیم ملی هندبال جوانان هم اکنون در مجارستان به سر می برد تاکنون 3 بازی با تیم های الکتروموس که با نتیجه 29 بر 29 مساوی شدند و 2 بازی نیز با تیم های ملی این کشور داشته اند که در هر دو بازی با اختلاف 10 گل باختند.

کوزه گری گفت: مجارستان یکی از تیم های مطرح هندبال دنیاست و باخت تیم ملی جوانان کشورمان با اختلاف کم به آنها نشان از قابلیت و پتانسیل جوانان هندبالیست ایرانی است که در صورت توجه ویژه به آنها به سود مسئولین امر روزهای خوبی را پیش رو خواهند داشت.

وی اضافه کرد: تیم ملی جوانان تا دوم تیر در این کشور حضور دارد و 3 بازی دیگر به صورت تدارکاتی با تیم های مجارستانی خواهد داشت البته به احتمال زیاد تیم ملی هندبال امارات نیز طی یکی دو روز آینده به مجارستان اعزام شود و یک بازی نیز با این کشور داشته باشیم.

کوزه گری در پایان خاطرنشان حضور تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در مجارستان و انجام بازی های تدارکاتی فرصت خوبی است تا بازیکنان را محک بزنیم و نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود./ق

برچسب ها: لژیونر ، هندبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار