دهمین همایش بین المللی تلسی با همکاری انجمن استادان زبان و ادبیات انگلیسی 25 مهر ماه 91 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

محمد رضا عنانی، عضو هئیت علمی دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: دهمین همایش بین المللی تلسی با همکاری انجمن استادان زبان و ادبیات انگلیسی (تلسی) با هدف کاهش فاصله بین پژوهش و سیاستگذاری آموزشی برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: بومی سازی تحولات جدید در آموزش زبان انگلیسی با هدف کاربردی کردن پژوهش های این حوزه، جهت گیری پژوهشی در برخورد با معضلات آموزش زبان انگلیسی در کشور و ارتقای مهم پژوهش های داخلی در حوزه آموزش زبان انگلیسی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی در ادامه تصریح کرد: تهیه سند راهبردی با موضوعیت اهداف فوق و گسترش و ارتقای سطح تولیدات علمی داخلی مربوط به این حیطه در سطح بین المللی برنامه های مهم این همایش است

همچنین در فرهنگ و آموزش زبان انگلیسی، برنامه ریزی درسی، سنجش و ارزیابی زبان، نقد ادبی، مهارت و مولفه های زبان انگلیسی از  جمله محورهای مهم مقالات این همایش است.

این عضو هئیت عملی دانشگاه شهید بهشتی خاطر نشان کرد: دهمین همایش بین المللی تلسی در روزهای 25  تا 28 مهر ماه 91 از سوی گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشکده ادبیات وعلوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.tellsito.ir مراجعه کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار