به منظور بررسی عملكرد معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكی اهواز و در راستای بازرسی های مستمر و ادواری اداره كل بازرسی خوزستان از دستگاه های اجرایی استان، هیات بازرسی متشكل از سه كارشناس این اداره در معاونت غذا و داروی این دانشگاه استقرار یافت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، رییس دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز، در جلسه ای كه به همین منظور در معاونت غذا و داروی این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر عملكرد دانشگاه برای همه سود منداست و ما برای هرگونه همكاری با اداره كل بازرسی استان اعلام آمادگی می كنیم.

محمد حسین سرمست افزود: این دانشگاه همچنین از پیشنهادها و نظرهای ارشادی این اداره استقبال می كند.

وی با اشاره به حجم و تنوع فعالیت های این دانشگاه تصریح كرد: با توجه به گستره وظایف كاری، این دانشگاه در سال های گذشته با مشكلات عدیده ای مواجه بود كه با همت و تلاش شبانه روزی همكاران این موانع تا حدود زیادی رفع شده است.

سرمست ادامه داد: انتظار ما از اداره بازرسی استان این است كه به ظرفیت ها وجنبه های مثبت این مجموعه نگاه ویژه ای شود.

'غلامحسین كرمی' رییس اداره كل بازرسی خوزستان نیز در این جلسه با بیان اینكه هدف از این بازرسی ها تعامل با دانشگاه و دستگاه های تابعه آن است، اظهار امیدواری كرد: اشكالات و ایرادات موجود را با همكاری متقابل برطرف كرده و بتوانیم مشكلات و كمبودهای دستگاه های پیش روی مدیران این مجموعه را انعكاس دهیم تا برای رفع آن ها چاره ای اندیشیده شود./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.