معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت میلیارد ریال اعتبار سهم پژوهش سال مالی 90 استان توسط 23 دستگاه اجرائی در امر پژوهش هزینه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ياسوج فرهاد باقرپور در نشست کارگروه پژوهش و فناوری اطلاعات کهگیلویه وبویر احمد  در یاسوج، افزود: از این مبلغ  بیش از هفت میلیارد ریال سهم اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه‌ای و 840 میلیون ریال سهم اعتبارات هزینه‌ای بود.
   باقرپور، سهم پژوهشی استان را 5/ تا سه درصد اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارئیهای سرمایه‌ای یا عمرانی برشمرد و تصریح کرد: این سهم در سال مالی 91 که از یکم مرداد ماه آغاز می شود، باید در این راستا هزینه گردد.
  وی با بیان اینکه، سهم اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای امسال کهگیلویه وبویر احمد حدود 20 درصد بیش از سال گذشته است و سهم پژوهش به همین نسبت بیشتر است.
  وی همچنین تصریح کرد: اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرائی از هم اکنون براساس ضرورت توسط کمیته‌ای با محوریت دفتر آموزش و پژوهش استانداری استان اولویت بندی شده و برنامه‌ریزی لازم برای هزینه سهم اعتبار پژوهشی انجام شده است.  
 باقرپور یادآور شد: امسال پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در خصوص طرح‌های پژوهشی که به سرانجام رسیده و یا خاتمه یافته مبنی براینکه آیا مورد استفاده قرار گرفته‌اند یا اینکه بدون استفاده در بایگانی‌ها مانده است نیز انجام خواهد شد.  /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.