معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 از احداث و راه اندازی سه بازار میوه و تره بار در محلات قنات کوثر، کالاد و حکیمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌حمید ناصحی ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور خدمت رسانی بهینه و موثر به شهروندان منطقه و جلوگیری از ترددهای درون شهری ، سه بازار میوه و تره بار در سطح منطقه احداث و راه اندازی شد.
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 ادامه داد: در راستای اجرای سیاست شهردار تهران مبنی بر توسعه مراکز خرید در محله ها،‌12 بازار میوه و تره بار مشغول خدمات رسانی به شهروندان منطقه است.
ناصحی در ادامه به میادین میوه و تره بار راه اندازی شده اشاره کرد و اظهار داشت: بازار میوه و تره بار محله قنات کوثر واقع در خیابان توحید،‌میدان قرآن با زیر بنای 2630 متر مربع و دارای 14 غرفه، بازار میوه و تره بار محله کالاد در سازمان میادین میوه و تره بار تا پایان خرداد 91 به بهره برداری می رسد.
 در ادامه علی برخورداری رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 از بازدید نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های باغ پرندگان خبر داد و تصریح کرد: بیادی در این بازدید با بی نظیر خواندن یکی از زیبا ترین پروژه های تفریحی و گردشگری کلانشهر تهران با عنوان باغ پرندگان در منطقه 4 احداث این پروژه ملی را یکی از نیازهای مهم و ضروری و ماندگار برای مردم عنوان کرد.
برخورداری بیان کرد: جانمایی و احداث امکانات تفریحی و رفاهی داخل بزرگترین باغ پرندگان دنیا باید حساب شده و اصولی صورت گیرد تا مردم بتوانند بهره لازم را از این امکانات این پروژه بسیار زیبا ببرند.
رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 بیان کرد: نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیش بینی حضور گردشگران خارجی از پروژه باغ پرندگان از جمله نیازهای ضروری این پروژه است و باید مکان مناسبی را برای این کار جانمایی کرد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار