معاون رئیس حزب کار ترکیه فاش کرد ، آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا 6 هزار مزدور عرب، افغان، و ترک را برای عملیات تروریستی در سوریه استخدام کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ "اسین اوغلو" تأکید کرد: مردم ترکیه با حضور برخی شهروندان ترک در مناطق بحران زده سوریه به نیابت از آمریکا، و قتل انسانهای بیگناه، مخالفند.

وی افزود : شرکت امنیتی بلک واتر آمریکا ، پولهای هنگفتی را به عناصر خود برای قتل انسانهای بیگناه و ویران کردن سوریه می پردازد.

اسین اوغلو خاطرنشان کرد: این صهیونیستها هستند که بودجه اختصاص داده شده آمریکا را هزینه می کنند . به این معنا که جنگ ترکیه علیه سوریه در واقع جنگی از سوی صهیونیستها است، بنابراین ارتش ترکیه در حال ایفای نقش شرکت بلک واتر است.

اوغلو تأکید کرد: ارتش ترکیه نباید به نیرویی تبدیل شود که در مقابل دریافت پول بجنگد ، بلکه این ارتش باید به وظیفه خود برای دفاع از میهن عمل کند.

اسین اوغلو با تأکید بر ضرورت رهایی ترکها از دولت اردوغان ، اظهار داشت: دلت حزب عدالت و توسعه به نخست وزیری رجب طیب اردوغان، نخستین دولت ترکیه است که از غرب حمایت و پشتیبانی می کند.

برچسب ها: سیا ، سوریه ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار