استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست بررسی مشکلات عشایر این استان در یاسوج، گفت: عشایری که امام راحل به عنوان سرمایه‌ها و ذخایر این انقلاب از آنها نام می‌برد، ضرورت خدمت به آنها حتمی و افتخار است.

اکبر نیکزاددر گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: 21 هزار خانوار با جمعیت نزدیک به 80 هزار نفر از جمعیت کهگیلویه وبویر احمد عشایرند و باید کارگروه‌های مرتبط در حوزه عشایر فعال شوند تا خدمات‌رسانی به این قشر زحمت‌کش شتاب گیرد.
استاندار  همچنین به تشکیل شورای عشایر این کهگیلویه وبویر احمد تا نیمه اول تیرماه خبر داد و تصریح کرد: در حوزه ستادی هر کمکی به‌ویژه در اعتبارات لازم باشد دریغ نمی‌کنیم و سعی و  هدف ما این است که دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات عشایر بیش از گذشته به میدان بیایند.
نیکزاد مسئولان را در راه خدمت به عشایر همفکر و همدل خواند و  افزود: عشایر این استان همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بودند که این موضوع یکی از بزرگ‌ترین افتخارات ما محسوب می شود.
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویر احمد  هم در این نشست گفت: باید کارها و خدماتی که قرار است به عشایر داده شود چهارچوب‌دار و با برنامه باشد.
سردار علیرضا عادلی افزود: باید نیازهای عشایر در فصول مختلف سال بررسی و کارشناسی شود و با اولویت دادن به کارها،زمینه امنیت کامل و خدمات مناسب و به‌موقعی را به این قشر ارزشمند جامعه ارائه دهیم. /س

برچسب ها: عشایر ، خدمت ، امنیت کامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.