اسناد محرمانه ای از سفارت رژیم صهیونستی در قاهره، از توافق محرمانه دستگاه اطلاعاتی این رژیم و "احمد شفیق" پس از سقوط مبارک پرده برداشت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، این اسناد در واقع گزارشی از دیدار عمرسلیمان رییس سابق دستگاه اطلاعاتی "حسنی مبارک" و احمد شفیق است.

این اسناد که پس از تصرف سفارتخانه رژیم صهیونیستی به دست مردم در یازدهم سپتامبر 2011، در اختیار انقلابیون قرار گرفت، بیانگر توافق محرمانه "عمرسلیمان"، بعنوان نماینده موساد با احمد شفیق است.

در اين گزارش تأکید شده که شفیق پس از رسیدن به قدرت از منافع رژیم اسرائیل حمایت خواهد کرد.




بر اساس اين سند که در حمله سال گذشته مردم مصر به سفارت رژيم صهيونيستي در قاهره به دست آمد  ، عمر سليمان به نمايندگي از موساد اعلام کرده است اسرائيل از احمد شفيق براي روي کار آمدن در مصر حمايت مي کند به شرط آنکه به پيمان سازش کمپ ديويد که بين مصر و اسرائيل امضا شده است پايبند باشد و به صدور گاز به رژيم صهيونيستي ادامه دهد و عبور کشتي هاي ايراني را از کانال سوئز ممنوع کند.

در اين سند همچنين آمده است احمد شفيق بايد ثبات منطقه سيناي مصر را به نفع رژيم صهيونيستي حفظ کند و بر عبور و مرور از مصر به نوار غزه نظارت کند و به ساکنان نوار غزه فشار آورد و قدس اشغالي را به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به رسميت بشناسد.

جلوگیری از بحرانی شدن صحرای سینا، ادامه صدور گاز به اراضی اشغالی، نظارت بر ورود و خروج در گذرگاه رفح، و تحت فشار قرار دادن ساکنان غزه، پایبندی به معاهده کمپ دیوید، ممنوعیت عبور کشتی های نظامی ایران از کانال سوئز و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، منافع رژیم اسرائیل در این سند است.
برچسب ها: شفیق ، اسرائیل ، سند ، همدستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار