بازيكن تيم آلومينيوم هرمزگان اين تيم را از لحاظ شرايط تيمي همانند مس سرچشمه مي داند و همچنين شرايط مالي اين تيم را بي شباهت به تيم شاهين تصور نمي كند.

 عسگري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تكليف باشگاه آلومينوم مشخص نيست و همچنان بازيكنان و اعضاء كادر فني تيم در بلا تكليفي بسر مي برند و پرداخت مطالبات از سوي باشگاه مشكلات باشگاه را دو چندان كرده است و گويا مسائل و معضلات اين باشگاه به اين زودي ها برطرف و حل و فصل نمي شود.

وي ادامه داد: با باشگاه قرارداد 2 ساله دارم و از لحاظ قانوني يك سال فوتبالي ديگر بايد براي تيم آلومينيوم هرمزگان توپ بزنم اما متأسفانه با توجه به شرايط بحراني كه در اين باشگاه وجود دارد به هيچ عنوان خواهان حضور و پوشش دوباره پيراهن آلومينيوم نيستم از اينرو از لحاظ تمايلات شخصي علاقه اي به حضور و توپ زدن در اين تيم ندارم و خواهان جدايي هستم.

عسگري افزود: از تيم هاي نفت تهران و تراكتورسازي تبريز پيشنهاد داشتم و حتي با مسئولان نفت تهران و تراكتورسازي تبريز مذاكرات و صحبت هايي انجام دادم و تا جايي كه با مسئولان نفت تهران به توافق نيز رسيديم اما مشكل رضايت نامه ام مانع بزرگي براي عقد قرارداد با تيم هاي بزرگ است.

وي تصريح كرد: باشگاه در حالي رضايت نامه ام را صادر نمي كند كه به تعهدات مالي اش نيز عمل نكرده است آنها به هيچ عنوان به آبرو و شخصيت و موقعيت بازيکن اهميت نمي دهند و به دنبال منافع باشگاه هستند، رقابت هاي جديد درحال شروع شدن است اما بازيكنان آلومينيوم همچنان بايد براي دريافت مطالباتشان منتظر باشند و تمام حواس و تمركزشان به اين مسأله معطوف شده است.

وي ادامه داد: اگر چه بايد به عنوان بازيكن اين تيم در تمرينات شركت كنم اما تمام تلاش خود را به كار مي گيرم تا رضايت نامه ام را از مسئولان باشگاه آلومينيوم دريافت و به تيم هايي كه از شرايط مناسب تري برخوردار هستند ملحق شوم و اميدوارم باشگاه با صدور رضايت نامه ام موافقت كنند.

عسگري تصريح كرد: باشگاه آلومينيوم هرمزگان از لحاظ فوتبالي شباهت بسيار زيادي به تيم سقوط كرده مس سرچشمه دارد و از لحاظ مشكلات مالي يادآور تيم شاهين بوشهر است كه متأسفانه هر دو تيم به رقابت هاي ليگ يك سقوط كرده اند و با تدام چنين شرايط نبايد انتظار و اميد فراواني به حضور پرقدرت تيم آلومينيوم هرمزگان در رقابت هاي ليگ برتر داشت./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار