سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از منتقدان منصف و اصحاب رسانه که قلبشان برای ایران میتپد به خاطر روشن‌تر کردن مسیری که در آن قرار داریم تشکر می کنم.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صفحه شخصی اش نوشت: میخواهم از شما فرزندانم تشکر کنم؛ نه برای پیروزی که برای متوقف نشدن با همه دردسر‌ها و کاستی‌ها باز هم کار خود را انجام دادید و مسئولیت پذیر بودید. همیشه نتایج بازتاب شکست ناپذیری نیستند و آنچه در دل شماست ما را قدرتمندتر می کند.

از منتقدان منصف و اصحاب رسانه هم چه در مطبوعات و چه برنامه‌های تلویزیونی - به خصوص مسئولان گزارشگران و مجریانی که قلبشان برای ایران میتپد - به خاطر روشن‌تر کردن مسیری که در آن قرار داریم و اصلاح اشتباهاتمان تشکر می کنم.

 تیم ملی برای همه است و خاطرات ما از آن مشترک خواهد بود.

 

قلعه نویی: از منتقدان منصف و اصحاب رسانه تشکر می‌کنم

او امروز در یک مصاحبه تلویزیونی درباره انتقادات در خصوص نحوه بازی تیم ملی گفته بود:  بدون شک امیرقلعه نویی و تیم ملی ایرادهایی هم دارند اما برای بیان آن، حُب و بغض نداشته باشیم و انتقادها را به شکلی حرفه‌ای بیان کنیم. روزی جواب منتقدان را خواهم داد، همین افرادی که به دلیل مسائل شخصی با من تقابل می‌کنند را روزی افشا خواهم کرد که چه گذشته‌ای داشته و چه حال و روزی دارند اما اکنون به خاطر تیم ملی سکوت می‌کنم، اما روزی در مورد همه آنها سخن خواهم گفت. در همین فضا برخی از دوستان مصاحبه می‌کنند و انتقاد و راهکار هم می‌دهند که خوب است اما برخی فقط به دنبال زدن تیم ملی و امیر قلعه‌نویی هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار