فیلم سینمایی "قفس طلایی" به کارگردانی محمد زرین دست بعد از 7 روز نمایش فروشی 25 میلیونی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛فیلم سینمایی "قفس طلایی" به کارگردانی محمد زرین دست و تهیه کنندگی علی مزینانی از هفته گذشته در گروه سینمایی آزادی روی پرده سینماهای تهران رفت.
فیلم سال 1389 تولید و صحنه هایی از آن در آمریکا فیلمبرداری شده است.
"قفس طلایی" درباره فردی به نام منصور ایزدی است که به دلیل بی مهری پدر سال ها از برادر کوچکتر خود امیر که در آمریکا اقامت دارد؛بی خبر است او با ارسال دعوتنامه ای از سوی امیر راهی آمریکا می شود تا هم دیدارها تازه شود ،هم بتواند با برگرداندن امیر به ایران ریشه اختلاف های خانوادگی را از بین ببرد،اما در همان بدو ورود به آمریکا بزرگترین تراژدی زندگی او رقم می خورد و برادرش از دنیا می رود .
منصور در راه فهیمدن علت مرگ برادر با یک تصادف ساختگی و یک باند مخوف مواد مخدر مواجه می شود...
فیلمنامه این فیلم را "شبیر جوانبخش شیرازی "براساس طرحی از علی اکبر مزینانی نوشته است و امین حیایی،نیلوفر خوش خلق،هوشنگ توکلی،آهو خردمند،مهرداد آوا،ارستس ماتاسنا شربای لی،یوهان جونز،کاتلین ملکین،تات ماناگاساوان و برد پاتس در آن بازی کرده اند.
برای تماشای فیلم سینمایی "فقس طلایی" در این آخر هفته می توانید به سینماهای آزادی، اریکه ایرانیان،‌پردیس ملت،‌ایران، پایتخت، پردیس راگا، پردیس زندگی،اریکه ایرانیان، پردیس ملت، ایران، پایتخت،شکوفه، جی، عصر ایران،فردوسی و ماندانا بروید./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار