بحث کاپیتانی در هر فصل سوژه اصلی تیم استقلال و اعضای این تیم است پس از مشکلاتی که این تیم در فصل گذشته در خصوص این وضعیت داشت این فصل و با حضور امیر قلعه نوعی نیز اوضاع قبلی برای آبی ها تکرار شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بحث کاپیتانی فصل قبل آبی ها با جدایی فرهاد مجیدی مشکلات بسیاری ایجاد کرد مهدی امیر آبادی مدعی کاپیتانی شد و با مصدومیت جباری شرایط سخت تر شد حتی مهدی رحمتی نیز تمایل داشت تا بازوبند را در اختیار قرار بگیرد اما این اتفاق سرانجام رخ نداد تا خیلی از بازیکنان از کاپیتانی مهدی امیر آبادی دلخور و ناراحت شوند و این موضوع حواشی بسیاری برای این تیم ایجاد کرد اما در حال حاضر با حضور قلعه نوعی وی قصد دارد به این شرایط سر و سامان دهد اما با حضور امیرحسین صادقی وضعیت متفاوتی حاکم شده است.

این بازیکن قدیمی تر از بازیکنان دیگر است اما در صورتی که جباری در استقلال بماند با توجه به تداوم حضور وی در تیم وی مدعی اول دریافت بازوبند است اما امیرحسین صادقی زمان حضور فرهاد مجیدی نیز کاپیتان دوم تیم بود.

شایان ذکر است: پس از جباری و صادقی مهدی رحمتی نیز در صورتیکه قراردادش را تمدید کند مدعی دریافت بازوبند است این در حالی است که وضعیت دو بازیکن فصل پیش استقلال مشخص نیست و این موضوع شرایط را برای احتمال کاپیتانی امیرحسین صادقی افزایش می دهد.

مدافع آبی ها در حال حاضر تنها گزینه انتخابی است و امیر قلعه نوعی نیز برای کاپیتانی صادقی بر تمایل نیست اما در صورتی که جباری و رحمتی در تیم بمانند اوضاع تغییر می کند./ق

برچسب ها: کاپیتانی ، استقلال ، مجیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار