پرتغال در دومين ديدار خود در گروه B رقابت‌هاي يورو 2012 با نتيجه 3 بر 2 از سد دانمارک گذشت ولي کريستيانو رونالدو در اين مسابقه عملکرد خوبي نداشت و دست‌کم دو موقعيت مسلم گلزني را به هدر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رونالدو پس از پايان بازي به شدت عصباني و ناراحت به نظر مي‌رسيد شايد نشان دادم که از دست خودم عصباني هستم. مي‌توانستم از آن فرصت‌ها به نحو بهتري استفاده کنم ولي آنچه اهميت دارد اين است که شانس صعود خود را حفظ کرديم. حالا بايد بتوانيم در بازي بعدي مقابل هلند به پيروزي برسيم.

وي گفت: وقتي با اختلاف دو گل جلو بوديم، فکر مي‌کرديم که بازي در دستان ماست. بايد گل سوم را به ثمر مي‌رسانديم تا همه چيز تمام شود ولي در اين کار ناموفق بوديم. در اين مسابقه مشکلات زيادي داشتيم ولي در پايان شانسي داشتيم که در بازي مقابل آلمان از آن برخوردار نبوديم و توانستيم پيروز شويم.

پرتغال با اين پيروزي سه امتيازي شد و پس از آلمان شش امتيازي در رده دوم جدول گروه B قرار گرفت. بازي بعدي اين تيم روز يک‌شنبه مقابل هلندي خواهد بود که در دو ديدار قبلي خود مقابل دانمارک و آلمان تن به شکست داده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار