مسابقات آسيايي بدمينتون زير 19 سال 10 تير به ميزباني كره جنوبي برگزار مي شود. در اين راستا ملي پوشان بدمينتون ايران براي آمادگي بيشتر به مالزي اعزام مي شوند.

ابوالفضل مهاجر، دبير فدراسيون بدمينتون در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ فرزين خانجاني، صدرالدين صادقي و مهران شهبازي در بخش آقايان، ثريا آقايي و نيكي طرفي نژاد در بخش بانوان 10 تير به مسابقات آسيايي بدمينتون كه به ميزباني كره جنوبي برگزار مي شود اعزام مي شوند.

وي در ادامه افزود: نوا آرمادا، سرمربي تيم ملي آقايان و فريبامددي مربي و سرپرست بانوان هستند كه تا 6 تير در سالن فدراسيون بدمينتون ملي پوشان را همراهي مي كنند.

مهاجر در خصوص حضور ملي پوشان در كمپ مالزي گفت: ورزشكاران و مربيان آنها 6 تير به كشور مالزي اعزام مي شوند و 4 روز در اين كشور به تمرين مي پردازند و پس از اين تمرينات به كره جنوبي اعزام مي شوند.

دبير فدراسيون بدمينتون تصريح كرد: ملي پوشان در 2 قسمت دوبل و تك نفره در اين عرصه حضور دارند، در بخش 2 نفره فرزين خانجاني و صدرالدين صادقي در قسمت آقايان و در بخش بانوان نيز ثرياآقايي و نيكي طرفي نژاد حضور دارند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار