معاون وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعي گفت: اشتغالزايي در جامعه در گرو توليد و سرمايه گذاري و ترويج مصرف كالاهاي ايراني است و مهمترين رويكرد و برنامه امسال ترويج مصرف كالاهاي ايراني است.

حسيني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: اشتغالزايي در جامعه در گرو توليد و سرمايه گذاري و ترويج مصرف كالاهاي ايراني خواهد بود.
وي در ادامه با اشاره به تدوين برنامه جامعي در قالب شش رويكرد در سال جاري افزود: مهمترين رويكرد و برنامه امسال ترويج مصرف كالاهاي ايراني است كه در اين زمينه نقش بانوان و مادران در ترويج و نهادينه كردن مصرف كالاهاي ايراني بسيار با اهميت است.
معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي خاطر نشان كرد: توسعه تعاوني هاي كشاورزي مهر براي اشتغال فارغ التحصيلان، كشاورزان، ارتقاي كيفيت و افزايش ايمني محيط كار از ديگر برنامه هاي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در سال جاري است.
در ادامه اركاني مدير كل روابط عمومي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اشاره به ديدار وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي كشورمان با وزير كار تركيه در حاشيه اجلاس ILD اظهار داشت: وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با فاروك چليك وزير كار تركيه در حاشيه يكصدمين اجلاس سازمان بين المللي كار در ژنو ملاقات كرد.
وي افزود: در اين جلسه دو طرف زمينه هاي همكاري بين دو وزارتخانه تعاون، كار و رفاه اجتماعي جمهوري اسلامي ايران و وزارت كار تركيه را مورد بررسي قرار داد.
اركاني با اشاره به رابطه مستحكم ايران و تركيه گفت: هم اكنون حجم روابط تجاري دو كشور حدود 16 ميليارد دلار در سال است كه افزايش آن تا سقف 30 ميليارد دلار را هدف گذاري كرده ايم.
همچنين شيخ الاسلامي در اين ديدار با اشاره به ادغام سه وزارتخانه و تشكيل وزارتخانه جديد تعاون، كار و رفاه اجتماعي به ظرفيت هاي موجود براي همكاري با تركيه اشاره كرد و گفت: جمهوري اسلامي ايران آمادگي دارد تا براساس توافقنامه هاي امضا شده و نيز بر مبناي توافق هاي بيشتر دو طرف و تشكيل گروه كارشناسي مشترك نسبت به افزايش همكاري ها اقدام مي كند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار