درجه هاي موجود بر روي اتو مخصوص به قسمت هاي مختلف لباس هستند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران،درجه حرارت اتو را با توجه به جنس پیراهن كه نخی ، كتانی یا تركیبات پلیمری باشد تنظیم کنید .

 1    یقه را اتو کنيد
یقه را از پشت اتو کنید و از وسط یقه به سمت كناره ها اتو نمایید تا یقه چروك نخورد . پیراهن را برگردانید و به همین ترتیب روی یقه را هم اتو کنید .

نكته :  درجه حرارت اتو را با توجه به جنس پیراهن كه نخی ، كتانی یا تركیبات پلیمری باشد تنظیم کنید . در صورتی كه نسبت به جنس پارچه لباس اطمینان ندارید، برای اتوكشی از پایین ترین درجه استفاده کنید .
   
 2    سرشانه ها را اتو کنید
یكی از سرشانه ها را بر روی انتهای باریك میز اتو قرار دهید و از قسمت چسبیده به یقه به سمت وسط پشت پیراهن رفته  و اتو کنید . به همین ترتیب سرشانه دیگر را هم اتو کنید.
 3   آستین ها  و مچ  و سردست پیراهن را اتو کنید .
یك آستین را صاف بر روی میز اتو قرار دهید بطوری كه دكمه ها یا سوراخهای دكمه سردست به رو باشند . ابتدا داخل سردست را اتو کنید سپس آستین را برگردان کرده تا سطح بیرونی قسمت سردست را اتو کنید . حالا قسمت آستین را از رو اتو کنید . برای آستین دیگر هم به همین ترتیب عمل کنید .

4   قسمت پشت و جلوی پیراهن را اتو کنید .
هر دو قسمت جلویی پیراهن را اتو کنید  و سپس پیراهن را برگردانده  و قسمت پشت را اتو کنید . برای چروكهای سخت از اسپری آب استفاده کنید .
 5   بین دكمه ها را اتو کنید .
حالا باید به سراغ جای دكمه ها رفت . مراقب باشید و فقط فضای بین دكمه ها را اتو کنيد  و كشیدن اتو بر روی دكمه ها موجب شكستن آنها و خراش برداشتن پلیت كف اتو می گردد .
نكته : پس از اتو كشی سریعاً پیراهن را آویزان کنيد تا دوباره چروك نشود . دوشاخه اتو را از پریز درآورید تا خنك شود .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار