نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: به صورت مقطعی حریفان مختلفی برای حاجی پور تا المپیک 2012 در نظر داریم.

زهرا سروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: برنامه تکواندو کار المپیکی تیم ملی بانوان از روز اول مشخص شده و اردوهای تدارکاتی تا بازی های المپیک ادامه دارد در این برنامه مصوب برای ملی پوش المپیکی ایران در کنار تیم ملی مردان اردوی تدارکاتی فرانسه را از 15 تا 25 تیر در نظر گرفته ایم که پس از بازگشت به تهران تیم های ملی راهی بازی های المپیک لندن می شوند.

وی گفت: فاطمه روحانی در اردوی تیم ملی در کره جنوبی دچار مصدومیت شده و تشخیص نهایی بر عهده پزشک تیم ملی است و فعلا وی در تمرینات تیم ملی حضور ندارد اما در نظر داریم حریفان مختلفی را به صورت مقطعی به تیم ملی دعوت کنیم تا در کنار سوسن حاجی پور ملی پوش المپیکی بانوان تمرین کنند.

سروی یادآور شد: قصد داریم،‌ برترین های مسابقات لیگ و یا تکواندو کاران شناخته شده ای را از استان های مختلف به اردوی تیم ملی در کنار سوسن حاجی پور دعوت کنیم اردوهای تدارکاتی تیم ملی از روز دوشنبه 22 خرداد آغاز شده و حاجی پور در تست آمادگی جسمانی مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک نیز حاضر شده و در بخش پزشکی نیز حاجی در بخش اول آزمایشات شرکت کرده است.

وی در مورد مسابقات لیگ بانوان گفت: در لیگ نوجوانان پس از وقفه ای که سال گذشته ایجاد شد امسال این لیگ همزمان با لیگ نونهالان با حضور هشت تیم استارت می خورد. لیگ پومسه و بزرگسالان نیز 16 تیر ماه آغاز می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار