گزارشات و آمارهاي جديد نشان مي دهد که حدود 1.5 ميليون جوان انگليسي هيچگاه قادر به خريد خانه مستقل براي خود نيستند، بطوريکه نسل جوان اين کشور به "نسل اجاره نشين" موسوم شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري تلگراف؛ جوانان و زوج هاي انگليسي که براي مستقل شدن نياز به خانه و سرپناهي دارند، به خاطر عدم توانايي مالي و بحران مسکن در اين کشور، مجبور به اجاره نشيني مي شوند، بطوريکه طبق آمارها حدود 1.5 ميليون نفر از آنها با توجه به شرايط موجود، هيچ گاه خانه دار نمي شوند.

با توجه به مطالعات اخير انگليسي ها با بحران روزافزون مسکن روبرو بوده، زيرا قيمت ملک در اين کشور وادي توانايي مالي خريداراني است که براي اولين بار خواستار خريد خانه و مستقل شدن از خانواده هستند.

در حال حاضر، حدود 2.5 ميليون جوان در فاصله سني 18 تا 30 سال در خانه هاي اجاره اي زندگي مي کنند که تا چند سال آينده رقم 1.5 ميليون نفر نيز به آنها افزوده مي شود.

اين در حالي است که طبق پيش بيني ها، از اين تعداد 200 هزار نفر آنها در خانه هاي اجاره اي و با پدر و مادر خود زندگي مي کنند.

کارشناسان حوزه مسکن در اين کشور، خانه دار شدن را براي برخي، آرزويي دست نيافتني و هدفي بسيار بلندمدت، مي دانند.

خانه دار شدن بسياري از خريداران قبلي نيز با کمک مالي خانواده صورت گرفته که آنها را مجبور به کار و به تعويق انداختن بازنشستگي براي تامين و جبران اين هزينه ها کرده است.

برچسب ها: اجاره ، انگلیس ، خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار