فراخوان همايش سراسري خانواده مسلمان ايراني ، الگوي جهاني از امروز انتشار يافت .

مديركل تبليغات اسلامي استان كردستان در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اين خبر گفت: اين همايش در راستاي عملياتي کردن منويات مقام معظم رهبري در سومين نشست انديشه‌هاي راهبردي پيرامون مسائل زن و خانواده برگزار مي ‌شود.
آقاي صفي ياري  به محورهاي فراخوان اين همايش در استان کردستان اشاره کرد و گفت: جايگاه و نقش خانواده سالم، سرزنده و با نشاط در پيشرفت فرهنگ کشور و نقش زنان مومن و فهيم در شکل‌گيري خانواده نمونه و با نشاط از جمله محورهاي اصلي برگزاري اين همايش است .
وي در ادامه علل و ريشه‌هاي خانواده ستيزي در دنياي غرب و راهکارها و موانع ازدواج سالم با الهام از ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت زهرا(س) را از ديگر محورهاي همايش برشمرد که بايد علاقمندان آثار خود را در اين زمينه ها تا پايان مرداد به دبيرخانه همايش در سنندج ارسال کنند .
مديركل تبليغات اسلامي استان كردستان گفت: هدف از برگزاري اين همايش گسترش زمينه‌هاي تحقيقي و پژوهشي در زمينه مسائل زنان و خانواده، افزايش بررسي و مطالعه پيرامون مسائل زنان و خانواده به منظور تحکيم بنيان خانواده و تربيت صحيح نسل آينده و آشنا ساختن نسل جوان با رهاورد جهان اسلام در مسائل زنان است.
آقاي صفي ياري افزود: معرفي الگويي کاربردي از خانواده متعالي و تاکيد بر ارزش‌هاي انساني و سازماندهي پژوهش‌هاي انجام شده توسط پژوهشگران با تخصص‌هاي مختلف در حوزه‌هاي خانواده و زنان و همچنين معرفي فعاليت‌هاي علمي بکر و بومي محققان کشور از ديگر اهداف برگزاري اين همايش است.
وي گفت: به آثار برتر هداياي نفيسي اهدا و مقالات برتر به صورت کتاب به نام نويسنده چاپ مي‌ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.