نمایه بیش از 200 عنوان نشریه دانشگاه آزاد اسلامی در SID

تعداد نشریات علمی پژوهشی مصوب دانشگاه آزاد اسلامی نمایه شده در SID از مرز 200 عنوان گذشت.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز اطلاعات علمی، با نمایه شدن نشریات واحد علوم و تحقیقات تهران تعداد نشریات علمی نمایه شده دانشگاه آزاد اسلامی در تارگاه SID به 206 عنوان رسید.
این نشریات که پیرو امضای تفاهم نامه همکاری علمی میان مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی و معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در تارگاه SID نمایه شده اند، از طریق کمیسیون بررسی و تایید نشریات علمی این دانشگاه حائز رتبه علمی پژوهشی شده اند.

در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور واحد علوم و تحقیقات تهران با 35 عنوان نشریه بیشترین عناوین نشریات نمایه شده در SID را به خود اختصاص داده و واحد تهران جنوب با 10 عنوان و واحدهای تهران مرکز و تهران شمال با 8 عنوان در رده های بعدی قرار گرفته اند. تا کنون نشریات واحدهای مرودشت، بابل، مبارکه، میانه، لاهیجان، آزادشهر، ساوه، اراک، پزشکی تهران، اهر، رودهن، خوراسگان، فیروزکوه، علوم و تحقیقات تهران، دهاقان، ملایر، تهران جنوب، خوی، جیرفت، نراق، خمینی شهر، شهر قدس، شهر مجلسی، بروجرد، ساری، تهران شمال، سبزوار، بجنورد، سنندج، اهواز، دامغان، گرمسار، شهرری، چالوس، تبریز، ورامین، زاهدان، قوچان، لارستان، آشتیان، محلات، کرج، تهران مرکز، نجف آباد، رشت، شبستر، بوشهر، ابهر، شهر کرد، مشهد، شیراز، جهرم، فسا، علوم دارویی، گرگان، زنجان، دندانپزشکی، ارسنجان، شاهرود، تاکستان، شهرضا، تنکابن، پرند، کرمانشاه، شوشتر، دزفول، قزوین و دانشکده اقتصاد و مدیریت در تارگاه SID نمایه شده اند. تارگاه SID به عنوان بانک جامع و روزامد نشریات علمی پژوهشی کشور تنها مرجعی است که مقالات نشریات علمی پژوهشی مصوب دانشگاه آزاد اسلامی را نمایه کرده و در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

از طریق سرویس گزارشات استنادی موجود در SID می توان نشریات، نویسندگان و مقالات برتر در حوزه این نشریات را به صورت لحظه به لحظه مشاهده نمود. این تارگاه همچنین با ارائه متن کامل مقالات، بستر مناسب را جهت ترویج فرهنگ پژوهش در کشور فراهم نموده است./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.