رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران استقبال کرد و حضور حسین صفری را بکمک رسان به برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه در سال آینده دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتحادیه ناشران و کتابفروشان، نادر قدیانی عنوان کرد: آقای صفری از فعالان با سابقه و دلسوز حوزه کتاب است که با توجه به کارنامه و تجربه‌های موفق او در دوره‌های مختلف نمایشگاه کتاب تهران، معتقدم این دبیرخانه به برگزاری بهتر نمایشگاه کمک خواهد کرد.

وی افزود: تاسیس دبیرخانه دائمی نمایشگاه فعالیت مثبتی بود که باید زود‌تر اتفاق می‌افتاد اما اکنون نیز این دبیرخانه زمینه ساز برپایی بهتر نمایشگاه بیست و ششم و نمایشگاه‌های بعدی خواهد بود.

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران اظهار امیدواری کرد، دبیرخانه دائمی نمایشگاه کتاب تهران با پشتیبانی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منشا خدمات مهمی در برگزاری نمایشگاه‌های آتی کتاب تهران باشد.

قدیانی با ابراز تشکر از تلاش‌های آقای عظیمی، مدیرعامل نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، اظهار امیدواری کرد نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی ایران، هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود.

چندی پیش رییس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران طی حکمی با انتصاب حسین صفری به عنوان مسوول دبیرخانه دائمی نمایشگاه کتاب تهران به طور رسمی فعالیت این دبیرخانه را اعلام کرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار