بازیگر نمایش «آریو برزن» گفت: موسیقی جذاب «آریو برزن» و فرم اجرایی مدرن آن باعث شد تا مخاطب بتواند با بعد تاریخی آن ارتباط برقرار کند.  

مایش «آریو برزن» به نویسندگی و کارگردانی حامد مکملی اجراهای محدود خود را از دهم تیر در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است. حامد مکملی، آیناز کاکاوند، مهیار هواسی، ماهان گلگلی، شبنم منتظری، محمدمهدی تقوی، اهورا مرادی، فاطمه اسلامی و آرام شهسواری بازیگران این اثر نمایشی هستند

آریوبرزن، روایت مقاومت دلیرانه‌ آخرین سردار هخامنشی در برابر لشگر اسکندر مقدونی یکی از پرفروش‌ترین نمایش‌های دور از پایتخت بوده است که در اردیبهشت و خرداد سال جاری در آمفی تئاتر علامه رفیعی قزوین توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند. همچنین این نمایش علاوه بر دریافت جایزه موسیقی از چهل‌ودومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر، نامزد دریافت تندیس بهترین نمایش در بخش هویت ملی این رویداد بزرگ هنری نیز بوده است.

شبنم منتظری بازیگر نقش نقش مادر در نمایش آریو برزن بیان کرد: بنده از همه بازیگران دیرتر به این کار اضافه شدم و در واقع تمامی بچه‌ها به من کمک کردند تا خودم را هرچه زودتر با گروه تطبیق دهم. آقای مکملی نویسده و کارگردان نمایش آریو برزن نقش مادر را برای من در نظر گرفتند و خوشحال شدم که قرار است نقشی را بازی کنم که همه جهان برای مقام و شخصیت آن، احترام خاصی قائل هستند. تمام تلاشم را کردم که این‌ نقش را به نحو احسن اجرا کنم.

وی تاکید کرد: لذت‌بخش‌ترین لحظه این کار براي من، لالایی مادر است که با تمام وجودم آن را برای آریو برزن می‌خوانم. روزی که وارد کار شدم اقای مکملی از من خواستن تا یک آواز بخوانم و بعد از خواندن ایشان نقش مادر که لالایی تاثیرگذاری دارد را به من سپردند.  پذیرش این نقش در وهله اول بسیار دشوار بود چون با توجه به‌ سن کمی که دارم، تجربه بازی در نقش مادر نداشتم آن هم  مادر یک سردار بزرگ، زنی با آرامش و سرسخت که به فرزندش درس زندگی و مردانگی را یاد داده بود. همچنین در اوایل تمرین‌ها، نمی‌توانستم حس مادرانه را در خودم پیدا کنم اما رفته رفته با کمک اقای مکملی توانستم نزدیک به نقش شوم.

وی درباره بازخورد مخاطبان توضیح داد: بازخورد تماشاگرها در قزوین و تهران، عالی بود و  انرژی مثبت خوبی از آن‌ها گرفتم. فکر می‌کنم موسیقی جذاب این کار و فرم اجرایی مدرن آن باعث شد تا مخاطب بتواند با بعد تاریخی آن ارتباط برقرار کند.

منتظری در پایان صحبت‌‌هایش گفت:از کارگردان کار بابت اعتماد و سپردن نقش مادر سپاسگزارم و معتقدم  آریو برزن، از شانس‌های بسیار خوب زندگی من بود و تا ابد در خاطرم خواهد ماند.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار