دانشکده مهندسی شیمی دانشکده صنعتی شریف با کمک انجمن مهندسی شیمی ایران چهاردهمین کنگره ملی مهندسی شیمی را با شعار مهندسی شیمی برای سازندگی در مهر ماه 91 برگزار می کند.

احمد رمضانی سعادت آبادی دبیر چهاردهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کنگره ملی مهندسی شیمی به عنوان بزرگترین نماد فعالیتهای علمی پژوهشی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و صنعتی در توسعه علوم فرآیندی با ارائه صدها مقاله علمی، کارگاههای آموزشی تخصصی و برگزاری نمایشگاهی از پیشرفتهای علم و فن آوری کشور در زمینه نفت، پتروشیمی، پلیمری، غذایی معدنی و پزشکی برگزار می شود.
وی افزود: مهمترین محورهای این کنفرانس شامل، ترمودینامیک و تعادل فازی، فرآیندهای جداسازی، مولسازی و شینه سازی، دینامیک سیالات، مهندسی فرایند، فناوری نانو، نفت و مهندسی مخازن، مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست و صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی است.
وی از کلیه اساتید، پژوهشگران کشور دعوت کرد تا جهت شرکت در کنگره مقالات خود را براساس محورهای علمی و دستورالعمل، تهیه دار سال کنند.
رمضانی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات 5 تیر ماه 91 است و برگزاری کنگره نیز در روزهای 25 تا 27 مهر ماه 91 در دانشگاه صنعتی شریف صورت می پذیرد./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Spain
فریبا راه حق
۱۰:۳۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۱
محل کنگره مهندسی شیمی امسال تهران است .
آخرین اخبار