کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مدافعان و دروازه بانان بسیار خوبی جذب کرده و دفاع و دروازه اش را بیمه کرده است.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس در فصل گذشته در خط دفاع و درون دروازه مشکلات زیادی داشت و از این ناحیه خیلی لطمه خورد اما مهره های بسیار خوبی در خط دفاع و درون دروازه جذب کرده تا دفاع و دروازه اش را برای فصل جدید بیمه کرده باشد.

وی افزود: دروازه بان برای یک تیم خیلی مهم است و اگر تیمی درون دروازه اش قوی نباشد به مشکل می خورد خوشبختانه پرسپولیس توانست گردان را به خدمت بگیرد تا خیالش از درون دروازه راحت شود.

او در ادامه گفت: پرسپولیس در این فصل در خط دفاع هم مشکلی نخواهد داشت چون حسین بنگر مدافعان بسیار خوب و محکمی هستند و در کنار آنها مهدوی کیا با تجربه و ماهینی جوان هم هستند که می توانند دفاع قدرتمندی را تشکیل دهند.

کاپیتان سابق پرسپولیس اظهار داشت: دنیزلی تیم بسیار خوبی برای فصل بسته و امیدوارم این مهره ها خیلی سریع هماهنگ شوند تا بتوانند شروع خوبی در لیگ داشته باشند و کارشان را بدون حاشیه و با قدرت ادامه دهند.

پنجعلی در پایان گفت: هواداران پرسپولیس فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشته اند و حق آنها است که در فصل جدید تیم قوی و قدرتمندی داشته باشند که در حد یک مدعی ظاهر شود و بتواند قهرمان شود.

پرسپولیس اگر در فصل جدید آرامش داشته باشد پتانسیل قهرمانی را دارد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار