با حضور بیش از 200 نفر از مدیران، کارکنان و اصحاب فرهنگ و هنر همایش دوره آموزشی جنگ نرم در محل تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از مشهد، نرجس مقدم پاشا، کارشناس آموزش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار داشت: جنگ نرم ادب بندگی، ادب همسرداری، ادب فرزندی و ادب شاگردی را از ما می‌گیرد و ما را به انسان‌هایی بی‌هویت تبدیل می‌کند.

 وی هدف از برگزاری این همایش را استقلال فرهنگی و مصونیت مدیران فرهنگی هنری مراکز از نفوذ فرهنگ اجانب، اعتلای آگاهی‌های عمومی و تخصصی، آشنایی با نحوه تأثیرگذاری دشمن بر افکار، اندیشه‌ها و عواطف و احساسات و در نهایت تأثیرگذاری بر اراده‌ها دانست.

وی گفت: ما در کشوری هستیم که شهیدان، جانبازان گرانقدری را برای دفاع مقدس تقدیم این انقلاب کرده‌ایم که این فداکاری‌های مردم غیور این مرز و بوم است که برای بقای اسلام انجام شده است، و امروز باید پیام هنرمندان ما تناسب با ارزش‌ها داشته باشد. 

وی قدرت و سرمایه را دو اصل مهم برای زندگی بشر دانست و افزود: منظور از قدرت دانش، آگاهی و انگیزه است که اگر فردی از این سه اصل بی‌بهره باشد ناتوان است.

مقدم پاشا خاطر نشان کرد: استاد این دوره که با حضور بیش از 200 نفر ازمدیران، کارمندان و اصحاب فرهنگ و هنر زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود جلال امینی کارشناس و هادی سیاسی ممتاز سپاه و بسیج است و در پایان نیز به تمام شرکت‌کنندگان گواهینامه آموزش ضمن خدمت اعطاء می‌شود./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.