تيم ملي فوتبال اسپانيا ، قهرمان دوره ي پيش جام ملت هاي اروپا در اين دوره شانس چنداني نخواهد داشت .

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري تري بال فوتبال، تيم فوتبال اسپانيا در يورو 2012 آنچه از آن ها به انتظار مي رود را به نمايش نگذاشته است اين نوع بازي دلايل زيادي دارد و نتيجه آن اين است كه اسپانيا هر روز از قهرماني بيشتر فاصله مي گيرد هواداران اين تيم بهتر است زياد اميدورا نباشند به 5 دليل كه در ادامه توضيح داده خواهد شد .

1- غايبان تيم را ضعيف مي كنند

يك تيم خوب از جمعي بازيكنان خوب تشكيل شده است كه مانند حلقه هاي يك زنجير پيوستگي آنرا حفظ مي كنند غيبت بازيكناني چون ديويد ويلا و كارلوس پويول به علت مصدوميت از ديدارهاي اسپانيا مي تواند درصد بزرگ براي آنها باشد و آنچه براي يك تيم مشكل ساز است به طور قطع هواداران آن ها را نيز تحت تاثير قرار خواهد داد.

آنچه پويول و ويلا در زمين به  نمايش مي گذارند از چشم هواداران پوشيده نيست آنها مهره هاي لازم براي يك ديدار بي نقصند در برخي موارد مي گويند كه آنچه تيم در اختيار ندارد مهم نيست و بايد تمركز را بر آن هايي كه حضور دارند گذاشت اما در اين يك مورد من با اين طرز تفكر مخالفم چرا كه غايبان بسيار تاثير گذارندو ارزششان كم نيست.

ويلا در سال 2012 بهترين گلزن جهان در سطوح بين المللي شناخته شد و در جام جهاني همان سال پنج گل به ثمر رساند جامي كه در آن پويول نيز گلزني كرده است تاثير آن ها در تيم را نمي تواند به واقع ناديده گرفت.

2-فابرگاس مسي را كم دارد

جدا كردن دو هم پست كه يكديگر را در زمين همياري مي كنند مي تواند براي تيم مشكل ساز شود مخصوصا اگر شما سسك فابرگاس باشيد و يار غايبتان ،ليونل مسي.

فابرگاس در ارتباط با مسي گفت: من او را به خوبي مي شناسم ما در كنار هم به خوبي بازي مي كنيم مهاجم بودن در كنار او آسان تر است و او گلزني را آسانتر مي كند.

2- اعتماد به نفس زياد نتيجه ي عكس دارد

تيم ملي اسپانيا در حال حاضر در نكينگ هاي فيفا در رتبه ي جهان است اين شانس هاي آن ها را بسيار افزايش مي دهد از طرفي ديگر اعتماد به نفسي را كه به آنها القاء مي كند نيز مي تواند خطرناك باشد.

3- تيم هاي ديگر ي نيز در كورس هستند

اينكه تمام اميد تيم هائي چون  ايتاليا ، فرانسه و انگلستان را ناچيز بدانيم ناعادلانه است آن ها را نبايد به خاطر ناكامي هايشان در جام جهاني 2010 تا اين حد دست كم گرفت آن ها هر كدام گذشته هاي درخشاني دارند و هر بار ممكن است كه بهترينشان را به نمايش بگذارند.

بالوتلي توانست آگوئرو را كمك كند كه در دقيقه ي نود و چهارم گلزني كند و جام قهرماني ليگ برتر را پس از 44 سال براي منچستر سيتي به دست آورد.

فرانسه نيز اميدهاي زيادي دارد آن ها تغييراتي زيادي در تركيب خود اعمال كرده اند لورانت بلانت سرمربي جديد اين تيم خوب عمل كرده است بهتر است فرانسه را دوباره در گمانه زني هايمان حساب كنيم .

4- آلمان ها انگيزه هاي فراواني دارند

تيم ملي فوتبال آلمان با رتبه ي 2 در رده بندي فيفا 3 به يك شانس قهرماني دارد كارشناسان معتقدند كه آن ها از همين امروز نيز قهرمان محسوب مي شوند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار