معاون وزير راه و شهرسازي گفت: 300 میلیارد تومان اعتبار از محل درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت به آزادراه تهران-شمال اختصاص مي يابد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، مهندس احمد صادقي افزود: بر اساس اهداف و اولويت ها ليست مشخصي از پروژه هاي ريلي و آزادراهي تهيه شده است تا به ترتيب اولويت و اهميت درآمد حاصل از اوراق مشاركت به آنها اختصاص يابد.

وي راه آهن قزوين-رشت-انزلي-آستارا، راه آهن ميانه-تبريز، راه آهن شيراز-اصفهان، آزادراه حرم تا حرم و آزادراه پل زال-انديمشك-اهواز را تعدادي از پروژهاي داراي اولويت تخصيص درآمد حاصل از اوراق مشاركت عنوان كرد.

صادقي در بخش ديگري از سخنان خودت بودجه سال 91 شركت ساخت و توسعه را 23 هزار و 473 ميليارد ريال عنوان كرد و گفت : با توجه به حجم پروژه های در دست ساخت در سراسر كشور که 10 هزار و 500 كيلومتر راه آهن ، 5 هزار كيلومتر بزرگراه و بيش از سه هزار كيلومتر آزاد راه را شامل می شود ما با كمبود بودجه مواجه ايم كه به همين جهت از منابع ديگري چون اوراق مشاركت و فروش سهام شركت هاي دولتي جهت تامين اعتبار پروژه هاي در ساخت بهره مي بريم ./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار